Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg har spisse albuer, og har alltid hatt et horn i siden til meg. Vedkommende har baksnakket meg og gjort stor skade for meg sosialt.. Jeg er bare dum og ynkelig i vedkommendes øyne.

Men du verden så mange problemer denne personen har hatt oppi sitt liv i ettertid! Jeg trengte bare å være stille og trekke meg tilbake, så skaffet h*n problemene fint selv. Jeg er kanskje ikke den mest populære og godt likte personen, men friske barn har jeg fått og er ved god helse :) Universet mente nok uanset at jeg fortjente alt dette, mens trollene faller i sine egne synkehull.. 

Det slår aldri feilt. Menneskene som jager etter meg, havner i ulykker de kan for selv. Så kan de oppleve ting som setter familieliv og ekteskap på prøve.. Og her sitter da jeg uten en skramme på sjel, kropp og psyke :) Livet har bare gitt meg gaver <3 Gaver enkelte ikke var meg for unt.

image.jpeg

Anonymkode: 0c263...a1e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! De som prøver å dra andre ned får smake sin egen medisin til slutt!

Vær glad for at du et utenfor rekkevidde for vedkomne og nyt utsikten.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Terrasse skrev:

Ja! De som prøver å dra andre ned får smake sin egen medisin til slutt!

Vær glad for at du et utenfor rekkevidde for vedkomne og nyt utsikten.

Det gjør jeg absolutt😊 Naturen ordner helt klart opp!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg absolutt😊 Naturen ordner helt klart opp!

Du må ikke ha formye skadefryd heller, da kan det slå tilbake igjen på deg (snakker erfaring haha) men nyt det..bare ikke formye ☝🏼

Anonymkode: a5531...0a6

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke ha formye skadefryd heller, da kan det slå tilbake igjen på deg (snakker erfaring haha) men nyt det..bare ikke formye ☝🏼

Anonymkode: a5531...0a6

Har ikke det da:) Men enkelte får seg jo en lærepenge. Syns selvsagt litt synd på dem, om det er alvorlige ting som har skjedd. Men igjen tenker jeg på karma.. 

Skrevet

Friske barn? Mener du at noen du ikke liker har fått syke barn og du sitter og koser deg med tanke på det? For det er bare kvalmt

Anonymkode: f293c...af7

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Friske barn? Mener du at noen du ikke liker har fått syke barn og du sitter og koser deg med tanke på det? For det er bare kvalmt

Anonymkode: f293c...af7

Jeg sier bare i tråden at jeg har vært heldig med å ha god helse og friske barn😊 Jeg vet nemlig av folk som har ønsket meg det stikk motsatte, desverre.. Jeg velger å se på dette som livets største gaver.

Videre synes jeg det er litt mystisk at de slemme greier å tiltrekke seg så mange problemer. Jeg tenker at jeg har vært heldig og ikke dem.

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier bare i tråden at jeg har vært heldig med å ha god helse og friske barn😊 Jeg vet nemlig av folk som har ønsket meg det stikk motsatte, desverre.. Jeg velger å se på dette som livets største gaver.

Videre synes jeg det er litt mystisk at de slemme greier å tiltrekke seg så mange problemer. Jeg tenker at jeg har vært heldig og ikke dem.

TS

Etter det jeg leser du skriver i denne tråden TS, så tror jeg karma kommer å biter deg snart også. ( hvis jeg hadde trodd på karma da)

Anonymkode: 69a84...b65

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter det jeg leser du skriver i denne tråden TS, så tror jeg karma kommer å biter deg snart også. ( hvis jeg hadde trodd på karma da)

Men først må man utføre gale handlinger mot andre. Føler meg trygg der😊 Man høster det man sår😉

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men først må man utføre gale handlinger mot andre. Føler meg trygg der😊 Man høster det man sår😉

at du nyter andres ulykke er handling mer enn nok. Så håper du vil høste det du sår.

• Liker 4
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Og her sitter da jeg uten en skramme på sjel, kropp og psyke :) Livet har bare gitt meg gaver ❤️

Du er tydeligvis ung.

Anonymkode: a1be2...ac5

• Liker 1
Skrevet

Hei du,

Jeg forstår deg veldig godt og slik er det hos meg også. Gjennom hele oppveksten var jeg aldri blant de poppulære. Blei mobbet både på barneskolen, ungdomskolen og videregående. Jeg skjønte dette aldri som liten. Altså hvorfor? Jeg gjorde dem aldri noe, tvert imot prøvde jeg å bli venner med dem. Men uansett... sånn ble det ikke.

Vel, nå 13 år etter videregående ser jeg at KARMA ar innhentet de fleste av dem. I allefall de jeg hører om. :)

Jeg har tatt utdanning på masternivå, har en jobb som jeg elsker, jævla god økonomi,  en FANTASTISK kone som er DRITLEKKER, og to små barn sammen! :) 

De "mobberne", vel.. de fleste er single, bor på samme plassen som før, de som hadde samboer er nå skilt og er aleneforeldre. Når jeg treffer på dem, snakker de om hvor kjedlig det er å bu på samme plass hele livet. Bla bla bla... Jeg orker ikke å gå inn på dette men en ting er sikkert: KARMA! :) 

Jeg tenker egentlig aldri på dem, helt til jeg møter f.eks en eller to ganger i året. Bryr meg fint lite om hva de gjør og hvordan de har det. Men når jeg først treffer på dem, og hører ting.. da gir jeg meg selv en klapp på skulderen og smiler :) Og ja, jeg nyter gjerne øyeblikket der og da..

Anonymkode: 861f5...977

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei du,

Jeg forstår deg veldig godt og slik er det hos meg også. Gjennom hele oppveksten var jeg aldri blant de poppulære. Blei mobbet både på barneskolen, ungdomskolen og videregående. Jeg skjønte dette aldri som liten. Altså hvorfor? Jeg gjorde dem aldri noe, tvert imot prøvde jeg å bli venner med dem. Men uansett... sånn ble det ikke.

Vel, nå 13 år etter videregående ser jeg at KARMA ar innhentet de fleste av dem. I allefall de jeg hører om. :)

Jeg har tatt utdanning på masternivå, har en jobb som jeg elsker, jævla god økonomi,  en FANTASTISK kone som er DRITLEKKER, og to små barn sammen! :) 

De "mobberne", vel.. de fleste er single, bor på samme plassen som før, de som hadde samboer er nå skilt og er aleneforeldre. Når jeg treffer på dem, snakker de om hvor kjedlig det er å bu på samme plass hele livet. Bla bla bla... Jeg orker ikke å gå inn på dette men en ting er sikkert: KARMA! :) 

Jeg tenker egentlig aldri på dem, helt til jeg møter f.eks en eller to ganger i året. Bryr meg fint lite om hva de gjør og hvordan de har det. Men når jeg først treffer på dem, og hører ting.. da gir jeg meg selv en klapp på skulderen og smiler :) Og ja, jeg nyter gjerne øyeblikket der og da..

Anonymkode: 861f5...977

Det er lov å være fornøyd med seg selv ja😊😉 Dette har vi nemlig fortjent!

Har veldig lik bakgrunn selv, men kom meg bort og startet med blanke ark. Fikk det livet jeg drømte om, og nye personer som ikke tålte å se at jeg hadde det fint.. 

Jeg velger uansett å være hyggelig framfor sint, da det trolig er det de ønsker å oppnå med oppførselen sin. Jeg er lykkelig og glad for at jeg har et fint liv :)

TS

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg kjenner jeg blir litt provosert av det du skriver. Livet mitt har vel vært helvete fra A-Å, har opplevd noen svært få, kortvarige gode ting i løpet av mine 45 år. Og forstår nesten ikke hvor mye vondt ett menneske kan oppleve. I følge deg da, så må jeg ha vært utrolig ond, og fortjener alt som kommer min vei.

Anonymkode: d5c25...f61

Skrevet (endret)

Det er noe som skurrer når det tydeligvis er såpass mange som misliker deg altså.. og spesielt mtp at historien gjentar seg i voksen alder.

Endret av Nappetass1
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Det er noe som skurrer når du tydeligvis har såpass mange som misliker deg altså.. og spesielt mtp at det samme hendte i voksen alder. 

Mange er det da ikke. Dette er enkeltpersoner som er ganske kjente og populære i det lille miljøet jeg bor i nå. Og h*n ene har venner som selvsagt støtter valget om å "ta" meg. Dette gjør de fordi de åpenbart synes at jeg er så dum og rar. Jeg vil jo være meg selv og ikke følge deres klikkregler:)

Jeg slipper dem ikke innpå meg nå lengre, men tar avstand og fokuserer på å slikke sårene de har påført meg. De har desverre drevet med mobbing og trakassering.. 

Men nå i ettertid innser jeg jo at jeg egentlig ikke trenger å klage over livet mitt. Mannen min sier også at han ikke hadde villet byttet med de av dem som har laget stormer i livet vårt, selv om de har goder som ikke vi har. Mannen og jeg er veldig heldige, og har det fint sammen :) Vi er friske alle sammen, har trygge jobber, gode venner som backer oss og et hus full av kjærlighet og latter. 

Hva mer kan en ønske seg <3

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange er det da ikke. Dette er enkeltpersoner som er ganske kjente og populære i det lille miljøet jeg bor i nå. Og h*n ene har venner som selvsagt støtter valget om å "ta" meg. Dette gjør de fordi de åpenbart synes at jeg er så dum og rar. Jeg vil jo være meg selv og ikke følge deres klikkregler:)

Jeg slipper dem ikke innpå meg nå lengre, men tar avstand og fokuserer på å slikke sårene de har påført meg. De har desverre drevet med mobbing og trakassering.. 

Men nå i ettertid innser jeg jo at jeg egentlig ikke trenger å klage over livet mitt. Mannen min sier også at han ikke hadde villet byttet med de av dem som har laget stormer i livet vårt, selv om de har goder som ikke vi har. Mannen og jeg er veldig heldige, og har det fint sammen :) Vi er friske alle sammen, har trygge jobber, gode venner som backer oss og et hus full av kjærlighet og latter. 

Hva mer kan en ønske seg ❤️

Glad du har det fint, men gi slipp på fortiden. De fortjener ikke din oppmerksomhet.

Skrevet

Hmm.. måten du skriver på HI virket kjent.  Jeg kjenner til ei som snakker om Karma hele tiden osv. Hun er en skadefryd person.  Hun har brent mye broer rundt seg, har store psykiske problemer. Men ser det ikke selv hvor mye hun skadet andre. Og visst noe skjer andre så kommer hun karma våset sitt. 

Anonymkode: 6c859...053

Skrevet

Det høres ut som du virkelig har et behov for å overbevise deg selv om alt dette. Har ikke sett på makan til gjentagelse over hvor fint dere har det :) 

Anonymkode: 03b6d...ea6

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. måten du skriver på HI virket kjent.  Jeg kjenner til ei som snakker om Karma hele tiden osv. Hun er en skadefryd person.  Hun har brent mye broer rundt seg, har store psykiske problemer. Men ser det ikke selv hvor mye hun skadet andre. Og visst noe skjer andre så kommer hun karma våset sitt. 

Anonymkode: 6c859...053

Bare ta den personen du tror dette gjelder, for det er ikke meg😊 Her blir nemlig ting kun diskutert innenfor husets 4 vegger..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...