Gjest skindeep Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Sitter å lurer på om jeg skal bestille noen dvd`er fra nettet... Noen som har noe bra å anbefale? Liker komedie, thriller, grøsser... (ikke så dilla på action!) Alle tips mottas med stor takk :bukke:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Begge filmene om Jason Bourne The Italian Job White chicks (får nesten latterkrampe bare av å tenke på den, helt sykt) Kanonball Rat Race (hysterisk komedie) Johnny English
Donnie Darko Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 The big Lebowski. Min favorittfilm! (komedie) Har sikkert sett den over 100 ganger de siste tre årene.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 donnie darko seven the usual suspects gjøkeredet bad santa
Amanja Skrevet 17. mars 2005 #10 Skrevet 17. mars 2005 yep, jeg elsker film..og favorittene mine er: Schindlers Liste Blow Monster The Mighty The Village American History X Artificial Intelligence Eyes Wide Shut
Amanja Skrevet 17. mars 2005 #11 Skrevet 17. mars 2005 forressten, ser det er flere som har nevnt Seven, den er også veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå