Gå til innhold

navnet Janne

Anbefalte innlegg

Skrevet

diskuterer hvilket navn vi kunne tenke oss den gangen vi får barn, og hvis det blir en jente så er vi inne på Janne, eller Hanne. hvem av disse hadde du valgt?

Anonymkode: d833e...314

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sanne

Anonymkode: 8a34c...553

• Liker 4
Skrevet

Hanne. Janne høres ut som en herionist fra Plata.

Anonymkode: 5e11d...49c

• Liker 10
Skrevet

Jeg tenker to gamle damer når jeg hører de navnene.

Anonymkode: e35d6...936

• Liker 1
Skrevet

Hanna eller Hannah er finere enn Hanne. Janner er litt meh.

• Liker 2
Skrevet

Hanne. 

Anonymkode: be1a1...6b7

• Liker 3
Skrevet

Ville valgt Janna eller Hanna. Helst Hanna.

Skrevet

Definitivt Hanne hvis navnet skal ha e-endelse, men synes Hanna er penere.

• Liker 1
Skrevet

Janne! Vi har faktisk tenkt på det navnet selv (ikke gravid, men kanskje en gang). Har en tante som heter det, og hun er utrolig kul og kler navnet sitt, så det var sånn vi begynte å tenke på det. Dessuten ikke så mange som heter det. Hanne/Hanna/Sanne/Sanna er vel omtrent nederst på lista mi, bare fordi jeg kjenner så vanvittig mange som heter det. 

Anonymkode: 89d6a...0d5

• Liker 2
Skrevet

Har ei veldig kul venninne som heter Janne, så kunne fint funket det. Assosierer det litt med et guttenavn, siden jeg kjenner flere gutter som heter det i utlandet. 

Anonymkode: 72936...ed0

Skrevet (endret)

Janne er for meg et guttenavn. Kjenner et par norske jente-Janner også. Det et er ikke noen staselige folk for å si det sånn. Det er også litt 80-talls. 

Liker ikke Hanne, men liker Hanna/Hannah. 

Endret av Perle
Skrevet

Jeg regner med du skjønner at de som noen gang har hatt noen relasjon til noen med disse navnene svarer basert på assosiasjonene de har.

Jeg ville derfor sagt at Janne er mye finere enn Hanne, men Hanna eller Hannah kan gå.

Det sier dessverre lite om hva folk som er 0 år +/-10 vil tenke om navnet om 10+ år..

Skrevet

Jeg har heller ikke gode assosiasjoner til navnet Janne. Hanne/Hanna er mye finere. 

Anonymkode: d3f38...4f0

Gjest Stella Rose
Skrevet

Janne liker jeg ikke, og Hannah er mye finnere enn Hanne.

Skrevet

Defintivt Hanne. Hannah minner om Hannah Montana.

Anonymkode: 32bf7...b01

Gjest Reputation
Skrevet

Janne er et veldig fint navn. For meg er Hanna/Hannah barnslig. Hanne er også fint, men kjenner stort sett til det med dobbelt navn, Hanne-Margrethe, Hanne-Sofie, Hanne-Marie osv

Skrevet

Liker Janne, Jenna/y er også fine.

Anonymkode: 61c58...b44

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg assosierer Janne med ei feit og sur bitch som jobber på Brun og blid, så derfor hadde jeg nok valgt Hanne eller Sanne og gjerne med -a ending. 

Anonymkode: 42966...ab1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...