AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 For ca 2 mnd siden overnattet vi på Dyreparken Hotell, det er det eneste stedet annet enn hjemme vi overnattet i sommer. Sist vi overnattet noe sted var ifjor sommer, det også samme hotell. Uansett, nå ca to mnd etterpå så våknet jeg en morgen her hjemme med to stikk/bitt som kan se ut som myggstikk, mulig det er det også, men myggstikk pleier å bli litt større på meg. De begynte å klø litt, tenkte ikke så mye over det, sånt skjer jo. Så gikk det 2-3 netter og så hadde jeg fått to tilsvarende stikk/bitt igjen. Alle er på ermene. Sover med t-skjorte om natta. Og så fikk jeg litt hetta her og leste mye om veggedyr. Så idag har jeg endevendt senga og støvsugd, ikke sett noe spor, men de kan jo skjule seg godt. Vasket all sengetøy på 90gr C. I senga sover jeg og datteren min, hun har sovet med lang pysj, så ingen bitt på henne, jeg har etter siste natt ikke merket nye stikk/bitt, men utover dagen idag så har datteren fått tilsvarende stikk/bitt på kinnet. WHAT?!?!?! Nå er jeg skikkelig stressa av det hele. Noe sier meg jeg kanskje burde ringe skadedyrbekjempele, men så tenkte jeg at jeg også kan høre her, hvor det sikkert er mange som overnatter på dette hotellet... Er det noen som har opplevd veggedyr på dette hotellet, eller muligens fått de med seg hjem?? Anonymkode: 28e30...dd5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Kan mod slette denne tråden? Jeg har fått svar, og ser i ettertid at det ikke var så lurt å ta med hotellets navn. Anonymkode: 28e30...dd5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Jeg skal dit om en uke. Er det der du har fått buggs fra? Anonymkode: 5ff7d...85f
Cata Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Har overnattet der flere ganger og aldri verken hørt om eller merket veggedyr der, men sånt kan jo forandre seg fort og det er lenge siden sist jeg var der. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Ser tråden ikke ble slettet, kanskje det ikke går.. Jeg tok kontakt med skadedyrbekjempelsesfirma. Helt i bunn på kontinentalsengen så fant jeg to biller, og de støvsugde jeg opp, burde tatt bilde ser jeg i ettertid., men men. Han jeg snakket med sa, etter å ha fortalt historien min, at det nok mest sannsynlig ikke var veggedyr. og de bittene/stikkene kunne også komme fra billene. Når jeg skrev HI visste jeg ikke at biller bet. Jeg så ikke på det funne av biller som en mulig løsning til mitt problem. Han sa også at 70-80% av veggedyrangrep ville man se spor etter de rundt/på senga, jeg har ikke funnet noenting enda. Men skulle jeg oppleve flere bitt så skulle de komme på mandag. Inatt sov jeg veldig lite, men ingen av oss fikk stikk/bitt. Jeg øsnker ikke med dette å legge ut rykte om at det er veggedyr på nevnte hotell, for det vet jeg faktisk ikke, jeg bare lurte på om noen hadde opplevd det for viss det var det så var det kanskje mer sannsynlig at det var det som var her. Ser i ettertid at det var dumt å legge ut navn, beklager!! Så folkens, jeg vet ikke om dette hotellet har bugs, aldri selv hørt noen nevne noe om det. Han fra skadedyrfirmaet nevnte også om tiltak man kan gjøre når man overnatter borte. Anbefaler dere som skal reise, uansett hvor, å lese dere litt opp på dette. Anonymkode: 28e30...dd5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 Vi har bodd på det hotellet. Fikk utslett alle sammen, begge ganger. Sengetøyet stakk veldig og det var veldig ubehagelig å sove der. Anonymkode: 705b2...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå