AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Og jeg er stemor! Nå gidder jeg ikke mer av at det er ønsket og påkrevd at jeg skal passe syke barn, kjøpe klær, være barnevakt når han må jobbe eller engasjere meg i lekser og fritidsaktiviteter. For samtidig skal jeg ikke si et knyst om problematisk atferd, hvilke fritidssysler de er med på, hvor mye mor bidrar eller bjørnetjenester. Det oppfattes som kritikk, uansett hvordan jeg ordlegger meg. Jeg hadde et helt utmerket liv uten barn, så jeg tar det tilbake. Han og mora får ta seg av alt det der selv. Jeg vil ikke engang HØRE om lesevansker og lekseproblemer. Løs det selv! Hvorfor skal jeg gidde å bry meg, når persillebladet av en far ikke tåler at man sier noe som helst, og mora helst ser at jeg ikke finnes?!? Anonymkode: ab664...12b 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Been there, Done that - og så innmari glad for at det ikke er mitt problem lengre. Trø ut av det, trekk pusten og labb på med friskt mot! Anonymkode: ad26d...bac 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Labber i vei. I samme hus, men med kun meg selv som prioritet. Så går de sånn det går. Jeg skal ikke ha det slik jeg har det i alle fall - DET er helt sikkert! Anonymkode: ab664...12b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Og her slår jeg et slag for de single:-) Anonymkode: fcb0a...fab
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Likevel så drømmer elskerinnen om å "få" disse prakteksemplarene.... Anonymkode: 7d598...222
Bokdamen Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel så drømmer elskerinnen om å "få" disse prakteksemplarene.... Anonymkode: 7d598...222 Det finnes vel kanskje stemødre som kom inn i bildet etter bruddet, tror du ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 Hvorfor tror du kona er glad for å være kvitt han? Anonymkode: 7fcec...9b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå