AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Syns i grunn svigermor er helt ok, men har dette problemet da. Hun er alltid borte i helgene, ferier og alt, hun skal på hytten sin samme hva. Babyen sovner rundt 18 hver dag så jobber mannen veldig mye og ellers går tiden fort vekk til litt andre ting. Når hn er lagt så liker jeg å enten legge meg selv eller slappe av. Svigermor blir jo da sittende og praten er ikke bestandig hyggelig. Noen ganger baksnakke sønnen sin og andre gå her svigerfar. Så klager hun på at hun ser babyen så sjeldent, mener at vi er mest hos svigerfar. Er mest der når helgen først kommer, da er hun alltid avgårde uansett. Hun ringer, gråter på tlf over at hun føler seg valgt bort. Skrev en melding en gang om at hun får være hjemme en helg da så får hun besøk eller kan komme hit. Den meldingen svarte hun ikke på en gang. En annen gang var de hjemme en helg for barnebarna til mannen hennes. Ikke ringt oss for å si hun var hjemne heller, da hadde hun fått treffe sitt eget barnebarn. Hender de er hjemme en helg for hans barnebarn, men ikke for eget. Så kommer hun å klager på at hun ser barnebarn så lite. Så de gangene hun har vært på besøk med meg alene så skal hun snakke negativt om svigerfar f.eks. så henter hun ut deler av vår samtale, ringer svigerfar og sladrer. Sikkert i håp om å ødelegge vennskapet jeg har der siden vi er mye der. Virker veldig viktig for henne at vi ikke er der så mye selv om hun ikke prioriterer oss heller. Jeg tør ikke lengre å nevne svigerfar i en setning fordi ting kan bli vridd på. En gang så sa jeg at de ikke jobbet ferdig med en sak den dagen fordi svigerfar hadde handlet noe feil og butikken var stengt. Hun spurte om han ble sint da, så jeg svarte at han bare sparket i gresset og sa pokker. Han har ikke sinneproblemer eller noe heller, ingenting å reagere på. Så hadde hun ringt svigerfar kort tid senere og sagt at jeg hadde reagert på hvor sint han hadde blitt. Noe svigerfar nevnte for meg senere. Han er verdens mest stabile, rettferdige og ærlig mann! Vi føler vi ikke kan si at vi har vært der eller skal dit en helg fordi svigermor reagerer. Det blir bare drama! Hvordan løse det at hun klager ofte, men aldri prioriterer oss? Anonymkode: f2f74...ff6
Gjest COSL Innovator Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Jeg hadde bedt den kjærringa slutte å spre rykter om dere til svigerfar. Hvorfor har de kontakt egentlig? Sett deg bed og snakk med svigerfar og si hvor godt du liker han. Si du ikke vet hva du skal gjøre med svigermor som oppfører seg som hun gjør.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, COSL Innovator skrev: Jeg hadde bedt den kjærringa slutte å spre rykter om dere til svigerfar. Hvorfor har de kontakt egentlig? Sett deg bed og snakk med svigerfar og si hvor godt du liker han. Si du ikke vet hva du skal gjøre med svigermor som oppfører seg som hun gjør. Vi er mye hos han og sier at vi stoler kun på han som barnepike. Jeg har åpnet meg for han på et par ting så han vet hvor godt likt han er. Han er alltid fornøyd med besøk og tar kontakt jevnlig, aldri ufin på noe. Så da er det lettere å besøke han også. Med svigermor så blir det ofte et lite besøk eller mannen drar alene. Så er det teit at vi ikke har kommet før og teit over at vi ikke ble lengre. Vi var vist lengre hos svigerfar så da blir det drama over de 15 minuttene vi var lengre hos han enn hos henne. Aner ikke hvorfor de har kontakt, hun ringer i ny og ne har jeg skjønt. Vil ikke bryte svigerfar tillit til meg da han sa i fra om hva hun hadde sagt. Sier jeg noe til henne om hva jeg vet så blir det mer drama. I sommer og så besøkte vi de på hytten, planen var 2 netter og vi strakk oss til 5 netter for at hun skulle være fornøyd. Eneste vi fikk høre da vi skulle dra var at hun var skuffet over at vi ikke ble lengre. Anonymkode: f2f74...ff6
Gjest COSL Innovator Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er mye hos han og sier at vi stoler kun på han som barnepike. Jeg har åpnet meg for han på et par ting så han vet hvor godt likt han er. Han er alltid fornøyd med besøk og tar kontakt jevnlig, aldri ufin på noe. Så da er det lettere å besøke han også. Med svigermor så blir det ofte et lite besøk eller mannen drar alene. Så er det teit at vi ikke har kommet før og teit over at vi ikke ble lengre. Vi var vist lengre hos svigerfar så da blir det drama over de 15 minuttene vi var lengre hos han enn hos henne. Aner ikke hvorfor de har kontakt, hun ringer i ny og ne har jeg skjønt. Vil ikke bryte svigerfar tillit til meg da han sa i fra om hva hun hadde sagt. Sier jeg noe til henne om hva jeg vet så blir det mer drama. I sommer og så besøkte vi de på hytten, planen var 2 netter og vi strakk oss til 5 netter for at hun skulle være fornøyd. Eneste vi fikk høre da vi skulle dra var at hun var skuffet over at vi ikke ble lengre. Anonymkode: f2f74...ff6 Hun høres ut som en som aldri blir fornøyd, så da sier dere bare ifra. Be henne holde seg mer hjemme så dere kan besøke hennes. Hvis hun ikke gidder å gjøre noe med det selv, så be henne slutte å klage. Enkelte blir aldri fornøyd uansett hva.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, COSL Innovator skrev: Hun høres ut som en som aldri blir fornøyd, så da sier dere bare ifra. Be henne holde seg mer hjemme så dere kan besøke hennes. Hvis hun ikke gidder å gjøre noe med det selv, så be henne slutte å klage. Enkelte blir aldri fornøyd uansett hva. Skrev melding denne uken at baby ikke hadde vært i form så da orker jeg ikke besøk. Fikk en kort ok på den, så skrev jeg at hun kan jo holde seg hjemme en helg så får hun komme da. Den har jeg ikke fått svar på. Anonymkode: f2f74...ff6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 Høres ut som min mor, kommer aldri på besøk, men klager over hun ikke ser mine barn eller oss 1 gang har hun vært her i år, og bor 5 min med bil unna, hos mitt søsken derimot ( 3 t biltur unna), er hun veldig ofte 8-10 ganger i året, men klage over oss gjør hun... Anonymkode: 7ff7e...c41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå