jabx Skrevet 27. august 2018 #21 Skrevet 27. august 2018 På 26.8.2018 den 10.46, AnonymBruker skrev: Bilder i bar overkropp er umodent, uinteligent og skikkelig kleint. De fleste tror nok også at de ser mye bedre ut en de faktisk gjør, dobbelt kleint. Anonymkode: 7f12a...a53 Han vil åpenbart ha sex med damer som liker slikt, så hvorfor skal han ikke ha bilde i bar overkropp?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #22 Skrevet 28. august 2018 17 timer siden, jabx skrev: Han vil åpenbart ha sex med damer som liker slikt, så hvorfor skal han ikke ha bilde i bar overkropp? Jepp. Her er misforståelsen. Virker som mange tror at man vil nå ut til så mange som mulig på tinder. Noen gang vil man bare nå ut til noen spesielle, for eksempel noen man antar at man finner blant de som liker/aksepterer barisbilde. Som da jeg var keen på sextreff for eksempel, da kjørte jeg alltid barisbilde og jeg vil si at det funket, uten at jeg vet hvor godt det hadde funket uten. (Vet at ts troller, men liker diskusjonen.) Anonymkode: c1f49...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå