Gå til innhold

Noen her med skallfasett på tennene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har tatt skallfasetter på tennene? Jeg er litt interessert i ca pris, hvor lenge det varer og evebtuelle ulemper? 

Anonymkode: 71da3...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Ca 1500-2000 per tann, tror jeg.

Det er ikke mer enn noen få år siden jeg fikk dem, så vet ikke noe om varighet. Det blir en kant bak på tanna; du kan kalle det en limkant. Den kan være litt irriterende i begynnelsen, du kjenner på den med tunga, men så tenker du ikke lenger noe over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, T-Rex skrev:

Ja. Ca 1500-2000 per tann, tror jeg.

Det er ikke mer enn noen få år siden jeg fikk dem, så vet ikke noe om varighet. Det blir en kant bak på tanna; du kan kalle det en limkant. Den kan være litt irriterende i begynnelsen, du kjenner på den med tunga, men så tenker du ikke lenger noe over det.

Takk for info!

Fikk du beskjed om hvor lenge ca det varer? Har du det på alle tenner? Hvorfor tok du det? Jeg har helt Ok tenner - ingen skader eller lignende - men de et litt skjeve og misfargede. Skulle veldig gjerne hatt hvite og rette tenner. Jeg har forøvrig prøvd tannbleking med det tåler jeg visst ikke.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for info!

Fikk du beskjed om hvor lenge ca det varer? Har du det på alle tenner? Hvorfor tok du det? Jeg har helt Ok tenner - ingen skader eller lignende - men de et litt skjeve og misfargede. Skulle veldig gjerne hatt hvite og rette tenner. Jeg har forøvrig prøvd tannbleking med det tåler jeg visst ikke.

ts

Koster mye mer enn 1500- 2000 per tann.

Anonymkode: af460...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner ingen kant bak mine. Jeg er veldig fornøyd, og tenker ikke lenger over at jeg har det i det hele tatt.

Anonymkode: 39c33...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 6000 pr tann på mine to. Det er ikke så mange år siden, 4-5 kanskje.

Var på en klinikk på Majorstua i Oslo.

Anonymkode: 71c37...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for info!

ts

Jeg hadde fortenner som var litt skadet, med sprekker i emaljen og frynsete tannkanter. Så det var ikke bare kosmetisk.

Jeg er fornøyd med resultatet. Jeg tror plasten holder i min levetid.

Tannlegen min er sånn middels på pris. Om det koster 5000 per tann nå, har prisene økt ganske dramatisk.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...