Gå til innhold

Måtte fjerne egglederen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde exu forrige onsdag og det så ut som alt ordnet seg selv. Men hcg verdiene sank ikke helt som de skulle. Men de sank og det var ett godt tegn.. siste prøve var i går.

I dag våknet jeg av sterke smerter og kom meg til sykehus med en gang. Posen eller hva det heter, der fosteret skulle være inni hadde blitt større og jeg ble operert under 1 time etter jeg kom hit.

Noen flere som har fjernet egglederen? Ble dere gravide etterpå? 

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Hadde exu forrige onsdag og det så ut som alt ordnet seg selv. Men hcg verdiene sank ikke helt som de skulle. Men de sank og det var ett godt tegn.. siste prøve var i går.

I dag våknet jeg av sterke smerter og kom meg til sykehus med en gang. Posen eller hva det heter, der fosteret skulle være inni hadde blitt større og jeg ble operert under 1 time etter jeg kom hit.

Noen flere som har fjernet egglederen? Ble dere gravide etterpå? 

:(

Mange år siden, men mamma fjernet den ene etter EXU. Har en lillebror på 20 år, så det gikk fint 😊 Du vil nok få god oppfølging, lykke til ❣

Anonymkode: 2c648...f2b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange år siden, men mamma fjernet den ene etter EXU. Har en lillebror på 20 år, så det gikk fint 😊 Du vil nok få god oppfølging, lykke til ❣

Anonymkode: 2c648...f2b

Kjekt å høre det da :) hadde visst endometriose også, men har ikke merket så mye av det.

Takk for det ❤

Skrevet

Jeg har fjernet en eggleder etter exu, hatt konisering etter celleforandringer, og cyster på eggstokken. Ble gravid på andre forsøk. Lykke til!

Anonymkode: cd8af...7cb

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble lettere gravid etter ex.u. Strevde med nr 1 og nr 2 (som var ex.u.). Ble gravid med tvillinger neste gang jeg var uforsiktig, og svangerskap nr 4 rakk jeg heller ikke å planlegge. Har tenkt etterpå at det kanskje var noe feil med den egglederen som sprakk.

Anonymkode: 698c2...bf3

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fjernet en eggleder etter exu, hatt konisering etter celleforandringer, og cyster på eggstokken. Ble gravid på andre forsøk. Lykke til!

Anonymkode: cd8af...7cb

Trist å høre, men betryggende å høre at du ble gravid igjen ❤

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble lettere gravid etter ex.u. Strevde med nr 1 og nr 2 (som var ex.u.). Ble gravid med tvillinger neste gang jeg var uforsiktig, og svangerskap nr 4 rakk jeg heller ikke å planlegge. Har tenkt etterpå at det kanskje var noe feil med den egglederen som sprakk.

Åja, merkelig det da. Men kan ha noe med den ja. Hyggelig å høre at det gikk bra med deg  :)

Skrevet

Jeg brukte lang tid før jeg ble gravid-og det var en exu. Fjerna ene eggleder og kort tid etter var jeg gravid❤️👍

Håper det går bra med deg. Jeh synes det var både fælt og vondt med exu. Men jeg tror ikke du kommer til å ha problemer med å bli gravid etterpå, snarere tvert om kan det virke som på andre-og meg.

Lykke til!🌸

Anonymkode: 9673a...4fe

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte lang tid før jeg ble gravid-og det var en exu. Fjerna ene eggleder og kort tid etter var jeg gravid❤️👍

Håper det går bra med deg. Jeh synes det var både fælt og vondt med exu. Men jeg tror ikke du kommer til å ha problemer med å bli gravid etterpå, snarere tvert om kan det virke som på andre-og meg.

Lykke til!🌸

Anonymkode: 9673a...4fe

Betryggende å høre! 

Fikk vite at jeg hadde endometriose også, han så det visst da han opererte. Og dette kunne føre til vanskeligheter senere. 

Det gjorde veldig veldig vondt ja! 

Håper jeg kommer meg på beina raskt og kan begynne å prøve igjen ❤

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her :) brukte lang tid første gang som endte i exu. Etterpå har det klaffet på første forsøk :) 

Anonymkode: f94b0...e60

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...