Gå til innhold

The Big Bang Theory er kanselert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer nok til å slite med å spille andre roller da Sheldon er den eneste store rollen han har hatt, blir bare rart å se han som noen andre

Anonymkode: c925e...180

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egoistisk? Det er snakk om en ganske stor del av livet hans som brukes til tv-underholdning, som i bunn og grunn er litt meningsløst, og iallefall ikke livsviktig for noen. Smålig å kalle han egoistisk bare fordi han etter et titalls sesonger har lyst til å prøve noe annet. 

Anonymkode: 76bd5...f67

Det er ikke meningsløst!

• Liker 2
Skrevet

Han kommer nok til å slite med å spille andre roller da Sheldon er den eneste store rollen han har hatt, blir bare rart å se han som noen andre

Syns jeg så han i en ny serie allerede, eller om det var en film! Tror ikke han kommer til å slite.

Anonymkode: 83dd3...677

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke meningsløst!

Jo, det er litt meningsløst. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har blitt sagt om mange stjerner. Det pleier å gå bra likevel. Daniel Radcliffe tjener fortsatt penger såvidt jeg vet. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du bare ikke forstår den 

Hva er det som er så vanskelig å forstå med den?

Anonymkode: 3421a...99d

• Liker 1
Skrevet

Elsker serien! Men synes samtidig at det er forståelig at de ønsker å avslutte og det er greit før den blir så dratt ut at den blir kjedelig. 

Anonymkode: cf8a6...57b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns jeg så han i en ny serie allerede, eller om det var en film! Tror ikke han kommer til å slite.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er litt meningsløst. 

Nei

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har blitt sagt om mange stjerner. Det pleier å gå bra likevel. Daniel Radcliffe tjener fortsatt penger såvidt jeg vet. 

Det er anerledes når karakteren er så spesiell som Sheldon og med en diagnose. Mange kommer ikke til å klare og ta han seriøst i andre roller, om ikke han spiller samme type roller i andre filmer slik som Mr bean og Johnny English

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Det er anerledes når karakteren er så spesiell som Sheldon og med en diagnose. Mange kommer ikke til å klare og ta han seriøst i andre roller, om ikke han spiller samme type roller i andre filmer slik som Mr bean og Johnny English

Men det betyr ikke at mr bean ikke har hatt nye jobber da!

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Mtp at han allerede har to kommende filmer, tenker jeg han kommer til å klare seg helt fint. 

Anonymkode: c2ef2...05d

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det betyr ikke at mr bean ikke har hatt nye jobber da!

Ikke minneverdige. Folk husker han bare fra sorte orm, Mr bean, den filmen om hushjelpen og Johnny English 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mtp at han allerede har to kommende filmer, tenker jeg han kommer til å klare seg helt fint. 

Anonymkode: c2ef2...05d

Fordi du er synsk? 🤔

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er synsk? 🤔

Så når du sier at noe ikke kommer til å skje så er det ok, men når noen har troa på han så er de synske? 😂

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når du sier at noe ikke kommer til å skje så er det ok, men når noen har troa på han så er de synske? 😂

Ehm?

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel en av grunnene til skuespillerne blir så godt betalt etter en del sesonger. De ødelegger ganske mye av muligheten til å spille andre roller. 

Når det er sagt så har han jo nok penger til å klare seg og da har han vel ikke noe behov for å få store roller i Hollywood. 

Anonymkode: da4c3...113

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egoistisk? Det er snakk om en ganske stor del av livet hans som brukes til tv-underholdning, som i bunn og grunn er litt meningsløst, og iallefall ikke livsviktig for noen. Smålig å kalle han egoistisk bare fordi han etter et titalls sesonger har lyst til å prøve noe annet. 

En tv serie er sjelden livsviktig for noen, men for mange eldre og ensomme, er dette med på å fylle litt i hverdagen, som ellers er litt trist og tom... Så jeg syns ikke man skal le av at enkelte blir veldig avhengig av en serie, og har mye følelser knyttet rundt det. :) eller at man bare blir skikkelig hekta da, lov det og :ler:

Når det er sagt, så har jeg lite forhold til serien, da jeg sjeldent ser på tv, så for min del spiller ikke dette så stor rolle. Men trist for de som liker serien! 

Anonymkode: 980f1...b87

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en av grunnene til skuespillerne blir så godt betalt etter en del sesonger. De ødelegger ganske mye av muligheten til å spille andre roller. 

Når det er sagt så har han jo nok penger til å klare seg og da har han vel ikke noe behov for å få store roller i Hollywood. 

Har vanskelig for å se for meg han spille en familiefar for eksempel  

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

En tv serie er sjelden livsviktig for noen, men for mange eldre og ensomme, er dette med på å fylle litt i hverdagen, som ellers er litt trist og tom... Så jeg syns ikke man skal le av at enkelte blir veldig avhengig av en serie, og har mye følelser knyttet rundt det. :) eller at man bare blir skikkelig hekta da, lov det og :ler:

Anonymkode: 980f1...b87

Det er lov å være hekta på en serie, men men om man kaller en skuespiller egoistisk fordi han gir seg etter 12 sesonger så får bør man seg seg selv i speilet.

• Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å være hekta på en serie, men men om man kaller en skuespiller egoistisk fordi han gir seg etter 12 sesonger så får bør man seg seg selv i speilet.

Det som er egoistisk er at han bestemmer å avslutte på vegne av alle de andre. Det var ingen andre som ønsket å avslutte serien, kun han. Du kan ta deg ei bolle.

Anonymkode: 8cefe...c86

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...