AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Del Skrevet 25. august 2018 Min aller beste venninne har termin om to uker med sitt første barn og vet ikke kjønn på babyen. Jeg har lyst å gi babyen en flott gave som foreldrene setter stor pris på, men de har arvet helt vanvittig mye klær. Vi snakker alle mulige farger, kvaliteter, pyjamaser og ytterklær og finklær og praktiske klær.. you name it! Har dere tips til noe annet enn klær? Anonymkode: df237...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 25. august 2018 #2 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Smekker, pekebøker, skål og kopp-sett, badeleker... Eller hvis de virkelig har ALT til babytiden, noe til barnehagestart, sekk, matboks, termos etc... Endret 25. august 2018 av Puny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Del Skrevet 25. august 2018 Hva med leker til lille, et fint leketeppe eller babygym, babypledd i ull, en fin uro, et babynest eller en babycall? Anonymkode: e587a...d8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 25. august 2018 #4 Del Skrevet 25. august 2018 Hva med noe til mor? Noen gode kremer til mor, og noen gode baby-oljer/kremer til barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 25. august 2018 #5 Del Skrevet 25. august 2018 Jeg ville satt pris på en fin vognpynt, ullpledd, bilde til barnerommet, eller noe sånt.😊 Eller tilbehør til vogn, Stokke-stol (hvis hun har). Har selv arvet mye fint av klær og tror vi har mer enn nok 😅 Ting til barnehagestart er jo sikkert fint, men man skal jo oppbevare det en stund da.. Hvis hun bor i leilighet og kanskje har litt dårlig plass så er det ikke sikkert det er lurt å kjøpe ting langt frem i tid 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. august 2018 #6 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Hva med sånt spillende kosedyr, som man trekker opp? Vi fikk det til vårt tredje barn, noe jeg ikke hadde tenkt på før, men det har vært flittig brukt. Endret 25. august 2018 av Vera Vinge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TidaFlyr Skrevet 25. august 2018 #7 Del Skrevet 25. august 2018 Et fint babyteppe, kanskje i ull? Det pleier og brukes mye i vogna på trilletur selv om baby ligger i pose om vinteren. Eller en søt, liten babybamse/kosedyr. Maileg har noen nydelige kaniner i gaveeske, «My first bunny» tror jeg de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #8 Del Skrevet 25. august 2018 8 minutter siden, Newroz skrev: Hva med noe til mor? Noen gode kremer til mor, og noen gode baby-oljer/kremer til barnet? Atter en gang skal far utelates fra å kunne få noe. Baby og mor skal ha gave, men ikke far. Jeg spyr av sånne som deg Anonymkode: a812a...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 25. august 2018 #9 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atter en gang skal far utelates fra å kunne få noe. Baby og mor skal ha gave, men ikke far. Jeg spyr av sånne som deg Anonymkode: a812a...b0d Spy i vei, men far har ikke født. Forresten: det er absolutt ingenting som forhindrer deg i å kjøpe gave til begge foreldrene hvis du ønsker det. Edit 2: Hvis du skal være frekk og skrive dritt til meg kan du gjerne gjøre det under nick så jeg vet hvem jeg skal blokkere. Endret 25. august 2018 av Newroz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. august 2018 #10 Del Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Atter en gang skal far utelates fra å kunne få noe. Baby og mor skal ha gave, men ikke far. Jeg spyr av sånne som deg Anonymkode: a812a...b0d Spyr, faktisk... Dette er snakk om en venninne av mor, og det er mor som har presset en baby av kroppen, måttet komme seg etter fødsel og antakelig ammet som en helt. Ja, det er klart det er en overgang for menn å bli fedre, men så hårreisende at en venninne gir mor en oppmerksomhet for vel utført jobb, syns jeg ikke det er. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #11 Del Skrevet 25. august 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atter en gang skal far utelates fra å kunne få noe. Baby og mor skal ha gave, men ikke far. Jeg spyr av sånne som deg Anonymkode: a812a...b0d Hahaha, det er både mor som har født og vært gravid OG mor som er min beste venninne!! TS Anonymkode: df237...dbc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 25. august 2018 #12 Del Skrevet 25. august 2018 Kom på en ting til: Hva med feks en kurv fylt med masse godt? Hvis de har alt, og ikke trenger så mye av sånne babyting, og ting ellers så er det kanskje fint med noe som blir borte også? Jeg har gitt bort noen slike kurver i gave tidligere (ikke barselgave riktignok): kjøpt inn en fin kurv eller brukt en stor skoeske som jeg har kledd med innpakningspapir, og puttet oppi gode oster, skinker, kjeks, vin, god kaffe osv. Du kan også legge andre små gaver oppi, som gavekort på kino (kanskje ikke så aktuelt for dem helt i starten, men sånn etter hvert kan det kanskje være fint å ta en kveld bare de to?) eller andre småting som håndkremer osv. Kledd hele med cellofan for at det skal se litt ekstra flott ut Tenker på noe slikt som dette: http://soegaardsvinhus.dk/wp-content/uploads/2014/02/Vin-kurv.jpg PS: Vet ikke helt hvordan det er med oster og slikt når man ammer, vin må man vel også vente litt med, men det kan jo uansett tilpasses sånn matmessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #13 Del Skrevet 25. august 2018 Baby-badehåndkle med hette på. Anonymkode: 97c8c...99b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #14 Del Skrevet 25. august 2018 Bestille frokost hjem til døra deres når de kommer hjem? Hvis de bor et sted hvor den tjenesten tilbys da, vel og merke. Anonymkode: f494b...eb6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #15 Del Skrevet 25. august 2018 51 minutter siden, AnonymBruker said: Atter en gang skal far utelates fra å kunne få noe. Baby og mor skal ha gave, men ikke far. Jeg spyr av sånne som deg Anonymkode: a812a...b0d Hva er galt med at mor får gave fra sin venninne? Det er vel ingen som nekter vennene til far å gi gave til ham, er det vel? I gamle dager pleide nabokvinnene å stille med mat og oppvartning på barselbesøk, så forslaget om matlevering er lurt, synes jeg. Dette kommer både mor og far til gode. Anonymkode: 20601...fe7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #16 Del Skrevet 25. august 2018 Bamse med hvit støy. Det har de garantert ikke fra før, og blir nok veldig satt pris på! Anonymkode: b8c37...55d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwl Skrevet 25. august 2018 #17 Del Skrevet 25. august 2018 Sjekk ut thenightsky.com og thenightskyio på instagram. Man får stjernekart over et valgt sted i verden på en valgt dato, synes de bildene er utrolig flotte. Bestilte et selv til sambo i julegave og kvaliteten er flott. Stjernekart over den aktuelle byen den datoen babyen blir født? Vil forresten ikke være klart hvis du vil ha det akkurat til fødsel, da. Kanskje mer aktuelt som dåpsgave. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #18 Del Skrevet 25. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Atter en gang skal far utelates fra å kunne få noe. Baby og mor skal ha gave, men ikke far. Jeg spyr av sånne som deg Anonymkode: a812a...b0d Vel, nå er det ikke far som har vært gravid, ammer, og enten har presset ut 3-4kg eller vært gjennom en stor bukoperasjon. Så spy så mye du vil, enhver far er nok enig i at det er mor som tar hovedbyrden ved det å lage et barn. Anonymkode: 6589a...1db 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 25. august 2018 #19 Del Skrevet 25. august 2018 Ett deilig lillelam pledd i sjøgrønn feks😍 og deilig mat til mor og far 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 25. august 2018 #20 Del Skrevet 25. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min aller beste venninne har termin om to uker med sitt første barn og vet ikke kjønn på babyen. Jeg har lyst å gi babyen en flott gave som foreldrene setter stor pris på, men de har arvet helt vanvittig mye klær. Vi snakker alle mulige farger, kvaliteter, pyjamaser og ytterklær og finklær og praktiske klær.. you name it! Har dere tips til noe annet enn klær? Anonymkode: df237...dbc Navneteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå