Gå til innhold

Trenger hjelp fra noen som har ca 10 årig datter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dette er kanskje en kjemperar forespørsel, men jeg tenkte kanskje noen her kan hjelpe meg. Jeg holder på å hekle en genser i bursdagsgave til en jente som blir 10 år. Hun bruker ca 140 eller 146/152, og er helt «vanlig» bygd, ikke tynn og ikke tykk. Størrelsen på genseren har jeg stort sett ingen problemer med, MEN! Hvor mange cm er det ca rundt håndleddet hennes tro?! Dette er en genser med litt ballongermer, så kanten nederst på ermene skal egentlig sitte akkurat, derfor er det litt viktig. Men dette er jo top secret, derfor kan jeg ikke spørre moren heller siden hun skal få matchende genser 😂 huff så sliten jeg blir av meg selv. Er det noen som kan måle håndleddet til barnet sitt som er ca like stor som tantejenta mi? Hadde vært supergreit 🙏🏽😅

Anonymkode: 8d541...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke måle på gensere i butikken som er i den str? Eller spørre moren om mål? Du trenger jo ikke å avsløre hvorfor du trenger målene? Eller om du gir 10-åringen et armbånd (med justeringsmuligheter) som du på forhånd har målt, og så kan du da se hvor mye  hun må justere det for at det skal passe?

Anonymkode: be52d...581

Skrevet

Bruker hun armbåndsur? Om du får sjansen til å måle dette så har du  jo målet, om det vises på klokkereima hvilket hull i reima hun bruker.

Anonymkode: be52d...581

Skrevet

Niesa mi er en vanlig bygd 10åring vil jeg si,hun er 14 cm rundt håndleddet 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...