Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever du at det er mange svar/kommentarer her, som potensielt kan ha en ødeleggende effekt på andre? Altså dumme, tankeløse, uvitende og svært kverulerende tilsvar, hvor formålet er å trykke TS eller andre ned, eventuelt hvor det klart fremstår slik.

Anonymkode: 57ec8...29b

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Svar og kommentarer her og på andre forum, skal man ta med en klype salt.

Endret av Stella Rose
skrivefeil
Skrevet

Ja. Virkelig.  Av og til er Virkeligheten her er basert på helt andre ting enn i det virkelige liv, folk svarer ut fra moralske standarder de aldri hadde klart å overholde selv, de klarer ofte ikke å sette seg inn i alle aspekter ved en sårbar situasjon eller lukte hvor ts er i løypa før de brøyter på med all vrdens løsninger. Så ja... her bør mye tas med en klype salt, men det er også masse smarte og forståelsesfulle mennesker som skriver her. 

Anonymkode: 772b5...48b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever du at det er mange svar/kommentarer her, som potensielt kan ha en ødeleggende effekt på andre? Altså dumme, tankeløse, uvitende og svært kverulerende tilsvar, hvor formålet er å trykke TS eller andre ned, eventuelt hvor det klart fremstår slik.

Anonymkode: 57ec8...29b

Ja, det er mange svar på KG som er alt annet en konstruktive. 

• Liker 2
Skrevet

Leser ofte svar som er morsomme og går på bekostning av skrivefeil i tittel, eller formulering. Disse kan kanskje være stein til byrden, selv om jeg ser mer på det som vitsing og avsporing. 

Så har vi de jeg rapporterer. De trykker folk med i vanskelige situasjoner eller er farlige. For avsender er de kanskje ment som en morsom overdrivelse, men ting som "Nei, her er det nok ikke mer å gjøre enn å brenne ned hytta" eller "Rør ut en eske paracet i kaffen så får du fyr på magen." eller "Ja, der ser du, nå har du mest trolig ødelagt ungen din for godt." er ting jeg rapporterer. 

Men de siste ser jeg ikke så ofte, heldigvis. 

Anonymkode: 6d8de...afe

Skrevet

Defintivt. 

Anonymkode: eb44a...8e8

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 70969...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...