Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har alltid hatt matte problem, vært alltid dårlig. På grunn av matte har jeg ikke klart å fullføre påbygg generell studiekompetanse, iChat da bare droppet VGs. Siden da har jeg jobbet 3 år. Og nå er jeg lei, og vil gjerne fullføre skole! 

Jeg har mulighet gå ta 25 regel påbygg på privat skole som koster 56.000kr. Og på den andre siden er jeg livredd å ikke klare å fullføre IGJEN på grunn av matte! Det blir så flaut. Hva gjør man i sånn situasjon? Noen andre som hatt matte problem? Hvordan løse dette? Det at jeg ikke klarer å bestå matte, har ødelagt for meg så mye! 

Jeg har også mulighet å bare ta kurs, PG fortsette å jobbe.. 

hva hadde dere gjort? Noen som har råd til meg ?

Anonymkode: 0c10d...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har alltid hatt matte problem, vært alltid dårlig. På grunn av matte har jeg ikke klart å fullføre påbygg generell studiekompetanse, iChat da bare droppet VGs. Siden da har jeg jobbet 3 år. Og nå er jeg lei, og vil gjerne fullføre skole! 

Jeg har mulighet gå ta 25 regel påbygg på privat skole som koster 56.000kr. Og på den andre siden er jeg livredd å ikke klare å fullføre IGJEN på grunn av matte! Det blir så flaut. Hva gjør man i sånn situasjon? Noen andre som hatt matte problem? Hvordan løse dette? Det at jeg ikke klarer å bestå matte, har ødelagt for meg så mye! 

Jeg har også mulighet å bare ta kurs, PG fortsette å jobbe.. 

hva hadde dere gjort? Noen som har råd til meg ?

Anonymkode: 0c10d...dd1

Om du sliter med matte, noe som mange gjør . Så prøv å få tak i en som kan undervise deg privat. Vet flere studenter på både VGS og høyskoler gjør dette mot litt betaling. Har en datter som går i 2klasse på VGS som tar noen privat timer for elever ved ungdomsskolen. Det er ofte ikke så mange timene som skal til, noen trenger kun hjelp til å knekke "mattekoden " før det blir enklere

Anonymkode: f869e...20e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...