Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har sønn som er 8 mnd gammel, er i permisjon akkurat nå. Jeg ønsker veldig å ta Beauty make up artist delt kurs i et år, for å jobbe på kicks eller Mac butikk når ungen begynner på barnehage.

Hvis jeg begynner så må far være med barnet fra kl 17.00 til 21.00 og kurset koster 72.000kr 

lurer på om det er lurt å gjøre?? Sønnen er ganske krevende, og gråter uten meg. Så jeg gruer meg til det også. 

Hvis jeg tar dette kurset nå, blir jeg ferdig når ungen begynner på barnehage, og da kunne jeg søke jobb innenfor sminke/bransje 

så hva syns dere? 

Anonymkode: 2defa...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortkastede penger. 

Anonymkode: 76a66...73c

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortkastede penger. 

Anonymkode: 76a66...73c

Hvorfor?

Anonymkode: 2defa...39c

Skrevet

Det høres ut som en dårlig deal, er du garantert jobb hvis du gjennomfører? Ville ikke brukt så mye penger på et kurs som ikke gir en kompetanse som gir deg jobb etterpå, du kan fint jobbe i en butikk som selger sminke uten kurs til 72 000. 

Også veldig spesielt å kalle sønnen "veldig krevende" fordi han blir redd når den han kjenner og tilbringer dagene med er borte. 

Anonymkode: 0b2c1...a0a

• Liker 1
Skrevet

Det er like mye far sitt barn, han får passe det han også, det sover jo mesteparten av tiden uansett.

Anonymkode: 73d94...05d

Skrevet

Fryktelig dyrt da, men om du har råd er det vel bare å kjøre på. 

Anonymkode: c4dc6...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...