Gå til innhold

Kva skal du trene idag? Motivasjon:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal svømme 2000meter....men først nyte en deilig frukost og kaffi:) 

Anonymkode: c5f9f...dbe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har allerede spist en god frokost og trent litt lett yoga. Mulig det blir noe lett styrke også senere i dag :)  Det er deilig med slike dager der man bare kan gjøre det man har lyst til uten forpliktelser! 

Anonymkode: 8da67...daa

• Liker 1
Skrevet

Aerobic og litt styrke etterpå, treningssenter i dag.

Anonymkode: ad0ef...6fb

• Liker 1
Skrevet

Ikke i dag, lørdag er fridag, men i morgen skal jeg ut på min ukentlige langtur på 20 km. #sundaylongrun

Anonymkode: fec2f...6e2

Skrevet

Nokså kjørt etter ukas styrkeøkter, men det blir litt graving og herjing i hagen som er god nok trening i massevis for helgen.

Skrevet

Jeg skal løfte benkpress. Og skråbenk. Og cableflies. Og skulderpress. Og front raises. Så avslutter jeg med lateral raise supersettet med rear delt raises. Skal snappe pumpen min til alle på snaplista mi, og det kommer til å bli episk.

• Liker 1
Skrevet

Ble kun rundvask i dag, men skal jogge 5 km i morgen og svømme 2-3000 m på mandag:)

Anonymkode: 1aca2...3ac

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble kun rundvask i dag, men skal jogge 5 km i morgen og svømme 2-3000 m på mandag:)

Anonymkode: 1aca2...3ac

Ja svømming er veldig god trim...føler meg så fresh etterpå:) 

Anonymkode: c5f9f...dbe

Gjest GiftMann38
Skrevet

Jeg løp 9 km før frokost i dag. Gjentar suksessen i morgen!

Skrevet

Lørdag er treningsfritt, men i morgen blir det ei god styrkeøkt + intervaller på mølla 🕺

Anonymkode: a8f89...0de

Skrevet

jeg skal på SATS og prøve Bootylicious-time og ABSolution for først gang.  Bare 30 minutter hver da.  Har hatt ryggproblemer i lengre tid, men nå kan jeg heldigvis bevege meg skikkelig igjen.  Håper jeg liker timene slik at det blir lett å fortsette, for spesielt kjernemusklene trenger å bli gjenopplivet.  

Anonymkode: e0914...9bc

Skrevet

Ut å løpe mellom 12-13 km på sti i skogen  :)

Skrevet

Skulle trent styrke, slynge og kettlebells. Men nå var det plutselig fint vær, og jeg er ganske støl etter gårsdagens økt, så da blir det rolig jogg i skogen i stedet. Runde på omtrent en mil med en del stigning. 

Elsker søndagene. Når ingenting er stress. Rekker kaffe, frokost, og trene når man føler for det, og har fortsatt mange timer igjen av dagen. 

Anonymkode: c9d31...4aa

Skrevet

jeg skal svømme + gå en times tur i skogen med en "låne-hund" :) 

Anonymkode: 5cd2b...1ea

Skrevet

Har nettopp kommet hjem fra en intens liten intervalløkt på en grusvei i skog omgivelser. Mitt faste løpested. Gjorde godt :)

Anonymkode: c3785...b79

Skrevet

Jeg har gått en 4 timers tur i bratt terreng med 10kg ekstra på ryggen(i plaskeregn...). En god stund siden sist så det var litt tyngre enn jeg husket... 😭😂

Anonymkode: afdc2...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...