Gå til innhold

Er det noen som har prøvd penisforlenger på penis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri prøvd penisforlenger på penis. Kun på andre ting. Bananer, agurker og slikt. 

Anonymkode: e0e50...9b8

Skrevet

Har problemer med at jeg kommer tidlig da jeg nylig startet å ha sex, kjæresten min hadde fått en sånn etter hun var på et sånt Dildo party eller hva du nå kaller det. Kan få henne til å komme på andre måter men sex trenger hun en 20 minutter for å skal få noe utbytte av det mens jeg sjeldent klarer 10 en gang. Altså bare ren penetrasjon, så slike leker er perfekte. 

Anonymkode: 9483e...3c4

Skrevet

Har prøvd divese Sleeve som vel er det samme. Kan ikke snakke for damene, men de er generelt vanskelige å få på, Det er mange mange fasonger og en må gjerne prøve forsjellige får en finner den som funker best. Funker egenlig fint når en har øvd litt og kan få den på uten veeeldig mye knoting. Og det funker relatert å holde ut lenger, og den er stiv en god stund etter utløsning, det nok den største fordelen.

Anonymkode: ee18a...3ac

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg om min kjæreste har ønske om å prøve penis forlenger på hans penis under sex.

Se her https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/Perfect-penisforlenger-2-inch/

Har du prøvd det, har du noen tips eller annet innspill så tar jeg imot det med takk 🙂

Anonymkode: 85e19...460

Den sleeven er mindre enn du får inntrykk av og den lukter sterkt.

Prøv heller Sono No 17, eller en av Perfect fit sine Fatboy. De er lette å ta på og lukter ikke. Fin rett model i forhold til hvor stor du er.

Vask alltid etterpå med mild såpe, og tørk dem med et håndkle. Oppbevar dem i et bomull håndkle. 

Unngå silikonbasert glidemiddel.

Med rett bruk varer de lenge.

Anonymkode: 1a3cc...760

• 2 uker senere...
Skrevet
På 25.8.2018 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Jeg om min kjæreste har ønske om å prøve penis forlenger på hans penis under sex.

Se her https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/Perfect-penisforlenger-2-inch/

Har du prøvd det, har du noen tips eller annet innspill så tar jeg imot det med takk 🙂

Anonymkode: 85e19...460

Bruker ofte penisforlenger hvis det er lenge siden jeg har hatt samleie eller runket for å holde lengre, og gi dama litt ekstra nytelse. Funker bra. Bare pass på å kjøpe en som passer målene på penisen hans. Det fine er at man kan variere litt, og det setter dama også pris på. Vil hun fylles opp litt er det perfekt med en runde med den på.☺

Anonymkode: 1fd57...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...