Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men 3 damer er ikke nok, til å ha en mening om alle damer.

Jeg er 40 år og singel, og har flere single venninner på min alder. Og ingen av oss er utro, eller hadde møtt en mann som er gift. Vi ønsker oss ett forhold hvor vi er trofaste. Men nå er faktisk ingen av oss på nettdatingsider. 

Anonymkode: f8df2...fc7

• Liker 3
Gjest Atheena
Skrevet

Ja kanskje du har rett. Tror man er mye mer idealistisk når man er ung. Når man får noen år på baken så ser man at dette ikke er helt svart/hvit. 

Skrevet

Det er da klart at det er flere som er lei mange års ekteskap og på jakt etter noe nytt når de er 45 enn når de er 30. De som er 30 har jo ikke rukket å bli lei av partner, eller kanskje engang gifte seg.

Anonymkode: d7f57...a2b

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men 3 damer er ikke nok, til å ha en mening om alle damer.

Jeg er 40 år og singel, og har flere single venninner på min alder. Og ingen av oss er utro, eller hadde møtt en mann som er gift. Vi ønsker oss ett forhold hvor vi er trofaste. Men nå er faktisk ingen av oss på nettdatingsider. 

Anonymkode: f8df2...fc7

Ja, men jeg vil jo ha en dame som er sexuelt aktiv.

Anonymkode: 79cf1...0c2

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg vil jo ha en dame som er sexuelt aktiv.

Anonymkode: 79cf1...0c2

Det har da ikke noe med saken å gjøre? Man kan ha like høy sexlyst selv om man vil ta det ut på bare EN mann.

Skrevet
15 timer siden, RoH skrev:

Østrogen går ned, testosteron går opp. Er en grunn til at fleste sinte kvinner er eldre kvinner. 

Jepp !   Der har du den hele og fulle forklaringen, +  det eneste måtte kanskje være spenningsøken. Har i hvert fall ikke noe med utdannelse og sosiale lag å gjøre.

Hilsen ex-toyboy som har vært hemmelig ung elsker til en hel drøss av de (Ca 45 - 60)

Anonymkode: 60918...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...