AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Mit innrykk er at kvinner under 35 år skjelven er utro, men jeg har nå hatt kontakt med endel kvinner i førti årene. Nesten alle de er interessert i et forhold der de kan ha sex med flere. Jeg er selv gift og på vei ut av ekteskapet, og sier det er greit de treffer andre menn så lenge jeg er gift. Det så overrasker meg er at disse kvinnene blir så veldig glad og tent på denne friheten. Og vil gjerne ha den friheten selv om vi skulle bli samboere. Det skal sies at de ikke ønsker at jeg skal ha samme frihet. Er det slik at kvinner blir mindre monogame med alderen? Anonymkode: 79cf1...0c2
visp Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mit innrykk er at kvinner under 35 år skjelven er utro, men jeg har nå hatt kontakt med endel kvinner i førti årene. Nesten alle de er interessert i et forhold der de kan ha sex med flere. Jeg er selv gift og på vei ut av ekteskapet, og sier det er greit de treffer andre menn så lenge jeg er gift. Det så overrasker meg er at disse kvinnene blir så veldig glad og tent på denne friheten. Og vil gjerne ha den friheten selv om vi skulle bli samboere. Det skal sies at de ikke ønsker at jeg skal ha samme frihet. Er det slik at kvinner blir mindre monogame med alderen? Anonymkode: 79cf1...0c2 Det har kanskje mer med hvilke typer kvinner du går etter, eller miljøer du beveger deg i. 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Mitt inntrykk. ....sjelden er utro... Anonymkode: 79cf1...0c2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, visp skrev: Det har kanskje mer med hvilke typer kvinner du går etter, eller miljøer du beveger deg i. Ja, dette er utelukkende kvinner med høy utdannelse jeg har erfaring med. Anonymkode: 79cf1...0c2
visp Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, dette er utelukkende kvinner med høy utdannelse jeg har erfaring med. Anonymkode: 79cf1...0c2 Men du sier at du har hatt kontakt med endel kvinner i førtiårene. På en eller annen nettside da eller? Da tenker jeg at den siden kanksje tiltrekker seg folk med disse holdningene? 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, visp skrev: Men du sier at du har hatt kontakt med endel kvinner i førtiårene. På en eller annen nettside da eller? Da tenker jeg at den siden kanksje tiltrekker seg folk med disse holdningene? Ja, det kan være. For det er jo kvinner som er single, men er åpen for er forhold med en gift mann. Truffet de på Sukker. Så en viss utvelgelse er det jo. Anonymkode: 79cf1...0c2
visp Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan være. For det er jo kvinner som er single, men er åpen for er forhold med en gift mann. Truffet de på Sukker. Så en viss utvelgelse er det jo. Anonymkode: 79cf1...0c2 Ja, da regner jeg med at du har noe i profilen din som kanskje trekker dette til seg. Jeg må si at det er veldig frekt å forvente at de skal kunne ha seg med gud og hvermann, mens du skal være trofast. Men du finner vel ut av det:) 1
RoH Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 Østrogen går ned, testosteron går opp. Er en grunn til at fleste sinte kvinner er eldre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #9 Skrevet 25. august 2018 18 minutter siden, RoH skrev: Østrogen går ned, testosteron går opp. Er en grunn til at fleste sinte kvinner er eldre kvinner. Overgangsalder er en svært stor påkjenning. Varer ca 10 år. Østrogen går ned, medfører hodepine, uro/engstelse, angst/depresjon, sinne, svettetokter, muskelspenninger, følelse av betennelse i kroppen, abstinens liknende plager ( abstinens etter østrogen). Testosteron går ikke merkbart opp. Synes din holdning til eldre kvinner mer er av forakt enn forståelse. Anonymkode: 96059...454 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #10 Skrevet 25. august 2018 Kvinners interesse for sex generelt synker drastisk ved 45 års alder. Grunnet hormonendringer. Tviler på at det er mange kvinner i denne alderen som bruker energi på dette. Men noen få er det nok. Anonymkode: 96059...454
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #11 Skrevet 25. august 2018 1 time siden, visp skrev: Ja, da regner jeg med at du har noe i profilen din som kanskje trekker dette til seg. Jeg må si at det er veldig frekt å forvente at de skal kunne ha seg med gud og hvermann, mens du skal være trofast. Men du finner vel ut av det:) Det eneste jeg har sagt til de er at det selvfølgelig er greit at de treffer andre så lenge som jeg er gift. Jeg synes egentlig det er rettferdig så lenge som jeg ikke har greid å komme ut av ekteskapet . Er der ikke enig? Anonymkode: 79cf1...0c2 1
visp Skrevet 25. august 2018 #12 Skrevet 25. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste jeg har sagt til de er at det selvfølgelig er greit at de treffer andre så lenge som jeg er gift. Jeg synes egentlig det er rettferdig så lenge som jeg ikke har greid å komme ut av ekteskapet . Er der ikke enig? Anonymkode: 79cf1...0c2 Jeg må ha vært litt trøtt da jeg svarte; gikk helt glipp av at du var gift. Men ok, saken stiller seg vel ikke annerledes. Jeg ville aldri ha gått med på noe treff med en gift mann selv, men om det faktisk er det som står i profilen din, så vet de jo hva de svarer på. Om du er ute etter et forhold med trofasthet ville jeg nok ikke gått etter de som svarer en gift mann, men heller ventet til du har fått orden på sakene dine og deretter søkt som en singel mann. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #13 Skrevet 25. august 2018 Det er ikke dermed sagt at jeg ønsker et åpent forhold når vi blir samboete. Det er jo mest fordi det skaper usikkerhet. Men, hun kunne jo for eksempel fått lov å ha sex med menn som er i en aldersgruppe som er utenfor det som det vil være naturlig for henne å flytte sammen med. Anonymkode: 79cf1...0c2
visp Skrevet 25. august 2018 #14 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke dermed sagt at jeg ønsker et åpent forhold når vi blir samboete. Det er jo mest fordi det skaper usikkerhet. Men, hun kunne jo for eksempel fått lov å ha sex med menn som er i en aldersgruppe som er utenfor det som det vil være naturlig for henne å flytte sammen med. Anonymkode: 79cf1...0c2 Når dere er i et forhold eller i begynnelsen før du kommer deg ut av ekteskapet?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #15 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, visp skrev: Når dere er i et forhold eller i begynnelsen før du kommer deg ut av ekteskapet? Når jeg har kommet ut av ekteskapet. Virker som det er litt viktig for henne dette. Jeg har ikke lyst å hindre henne i å gjøre det hun ønsker. Eller er jeg helt på jordet? Anonymkode: 79cf1...0c2
visp Skrevet 25. august 2018 #16 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg har kommet ut av ekteskapet. Virker som det er litt viktig for henne dette. Jeg har ikke lyst å hindre henne i å gjøre det hun ønsker. Eller er jeg helt på jordet? Anonymkode: 79cf1...0c2 I min verden er du helt på jordet. Jeg hadde aldri akseptert noe sånt av en partner og jeg hadde heller ikke villet ha en partner som synes det var greit at jeg holdt på sånn. Det høres jo ikke ut som om du innerst inne synes det er greit? Bare at du føler du må akseptere det for å holde på henne? Vi er nok ganske forskjellige der for jeg hadde mistet interessen for en som presiserte hvor viktig det er å fremdeles få ha sex med forskjellige. Altså, jeg hadde heller levd alene. 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #17 Skrevet 25. august 2018 Anekdotiske erfaringer er ikke tendenser. Jeg har høy utdanning og har passert 45. Jeg har høy sexlyst og er 100 prosent trofast. Ikke putt folk i båser, det er bare latterlig. Vi er alle ulike mht. moral og livsstil. Anonymkode: 1936a...805 3
RoH Skrevet 25. august 2018 #18 Skrevet 25. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Overgangsalder er en svært stor påkjenning. Varer ca 10 år. Østrogen går ned, medfører hodepine, uro/engstelse, angst/depresjon, sinne, svettetokter, muskelspenninger, følelse av betennelse i kroppen, abstinens liknende plager ( abstinens etter østrogen). Testosteron går ikke merkbart opp. Synes din holdning til eldre kvinner mer er av forakt enn forståelse. Anonymkode: 96059...454 Det er hennes ansvar og ivareta menneskene rundt seg. Østrogen er sterkt knyttet opp i omsorg, og la dette skure og peke ut på ansvar er en dårlig holdning. En må faktisk være klar over de faser livet tilbyr og faktisk se seg selv og sitt ansvar i dette. At damer på 30-40 år skal realisere seg selv, søke bekreftelse er akkurat like harry som menn som begår samme feilen, hva er det vi kaller det??? Panikkalderen? 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #19 Skrevet 25. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinners interesse for sex generelt synker drastisk ved 45 års alder. Grunnet hormonendringer. Tviler på at det er mange kvinner i denne alderen som bruker energi på dette. Men noen få er det nok. Anonymkode: 96059...454 Nei, du mener vel for MENN? Det er jo menn som mister potens og sexlyst med åra. Dette starter hos menn allerede før fyllte 30 år. Så går det sakte men sikkert nedover derfra. Ja, hvis man skal se helt nøyaktig på det, så begynner sexlyst hos menn å dabbe av et sted før de er 20. Men før det er de så virile at det nesten kan være plagsomt, så en mann i 20-åra har helt fin sexlyst for en kvinne i 40-åra. Det er da kvinnens sexlyst er på topp. Og gjerne holder den seg, sammen med den rette (unge og deilige) mannen. Anonymkode: a7ff0...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #20 Skrevet 25. august 2018 Hadde det bare vært henne som ønsket dette ville jeg sett på det som et unntakstilfelle, men jeg har vært i kontakt med tre andre damef som også har vært slik «endelig en som forstår mine behov» Anonymkode: 79cf1...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå