AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Har sett på nett studier på Kristiania sine sider (ernæring). Og lurte på om noen har noen erfaringer på om dette er lurt å ta og om dette da er veldig krevende. Anonymkode: d0e27...a74
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Lurt for hva? For jobb betyr det sannsynligvis lite, med mindre du har annen utdanning som det kan bygge på. Anonymkode: bd670...3ed
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Jeg tok hele bacheloren min som nettstudie og syns det var helt greit. Ikke regn med å få noe særlig hjelp og du må klare alt alene. Det er krevende, men det var ikke noe problem for min del. Har ikke den utdanningen der blitt kritisert for å være overflødig? Du blir jo ikke ernæringsfysiolog Anonymkode: 7c675...6a6 2
Celaeno Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Jeg har ikke tatt bachelorstudier på nett, men jeg har tatt opp fag fra VGS med nettstudier. Det krever mye selvdisiplin mtp at du har ansvar for egen læring, men hvis du setter deg ned å lager en plan med når du skal lese osv. så går det helt fint. Er du flink til å disponere tiden din og å holde fokus vil jeg absolutt anbefale nettstudier, men hvis du sliter med konsentrasjon eller motivasjon ville jeg nok vurdert å ta faget ved fysisk oppmøte på skole.
_popcorn_ Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Om det er krevende eller ikke kommer an på dine forkunnskaper og evne til å lære deg nytt stoff alene. Om det er nyttig kommer an på hva du jobber med/ vil jobbe med. Om jeg ikke tar feil er det kun årsstudium, og da vil det alene gi deg lite sjanse for jobb.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 Jeg har ikke tatt det studie, men mindre kurs og også et større kurs via BI. Kurset på BI var krevende ettersom jeg var i full jobb og hadde små barn. Kurset på BI så var det også en del samlinger. Men.. det gikk allikevel greitt for et år. Anonymkode: 719d5...e21
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok hele bacheloren min som nettstudie og syns det var helt greit. Ikke regn med å få noe særlig hjelp og du må klare alt alene. Det er krevende, men det var ikke noe problem for min del. Har ikke den utdanningen der blitt kritisert for å være overflødig? Du blir jo ikke ernæringsfysiolog Anonymkode: 7c675...6a6 Takk for innspillet! Jeg tenkte å ta årsstudiumet for å bygge kunnskap til studiet jeg skal søke til neste år. Så jeg har ikke akkurat tenkt å bli ernæringsfysiolog. Anonymkode: d0e27...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå