Gå til innhold

Hvor kjøpte dere ringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valgte dere med diamant eller ikke?

Anonymkode: f4e08...691

Skrevet

Nei. Gullsmeden sa at diamantene har en tendens til å falle ut... 

Anonymkode: fb470...83b

Skrevet

Vi kjøpte riinger hos en velrennomert gullsmed.  Nei, diamanter ønsket vi oss absolutt ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Forlovelsesringen min vet jeg ikke hvor han hadde kjøpt, men den inneholder 16 små diamanter og 1 stor diamant i midten.

samtidig ønsket vi oss også gifteringer, men helst noe som ikke «alle» har med en standard ring bare eller noen diamanter på. Noen få måneder etter bryllupet tok vi en spontantur til Dubai. Hod en gullsmed der fant vi perfekte gifteringer i blandet gult- og hvittgull. De hadde alt vi ønsket. Begge for 2500kr. 😍😍

Anonymkode: df120...65c

Skrevet

Fikk designet ringer hos gullsmed. Diamant på min, ikke på hans.

Anonymkode: 8e896...56d

Skrevet

Vi kjøpte fra Mestergull en gang de hadde 20% til alle som var kundeklubbmedlemmer for kjøpesenteret butikken lå i. Gikk for helt enkle, uten diamant. Men de er i rosegull da😊

Skrevet

Gullfunn. Serien heter Pan, man kan velge tykkelse, type gull, tekstur og om man vil ha diamanter eller ei.  Jeg har 5 stk i min, han har ingen. Vi valgte 4 mm og helt glatte i hvitt gull. 

• Liker 1
Skrevet

Her valgte vi en lokal gullsmed. Smeltet gammelt gull som vi fikk av familie (besteforeldre, foreldre osv). 

Jeg ville ha 2mm ring. Hans er 4mm. Halv buede, og glatte. 

Betalte 1800 for 2 ringer. Hadde alt gullet selv. 

Anonymkode: aefda...588

• Liker 1
Skrevet

Gullsmed. Valgte uten diament for at ringen ikke skulle overskygge de to diamantringene jeg hadde fra før.

Anonymkode: f2e9b...b49

Skrevet

Bjørklund når det var "kjøp gifteringer, få den billigste til halv pris". De har ofte slike kampanjer i løpet av året. Hvitt gull, litt buede og helt enkle.

Anonymkode: 128f2...1bd

Skrevet

Thune. 

Jeg har diamantbånd + enstens ring. Og alle diamantene sitter like fint på plass nesten 13 år senere :)

Anonymkode: 880f2...04b

Skrevet

Vi kjøpte gifteringene hos David Andersen. De har mange alternative størrelser, bredder, buet/flat etc., som man kan velge mellom. Vi valgte nokså smale, enkle ringer i gult gull. Godt fornøyd! 

Og forlovelsesring? Det fikk ikke jeg ;-) 

Skrevet

Min er en stor diamantring fra Thune. Jeg har kombinert forlovelses- og giftering.
Hans er fra Bjørklund. Ble litt overrasket over prisen på hans: 8000 for en 4 mm hvitt gullring.

Anonymkode: 893cc...3ba

Skrevet
På 25.8.2018 den 0.36, Zienna skrev:

Vi kjøpte riinger hos en velrennomert gullsmed.  Nei, diamanter ønsket vi oss absolutt ikke. 

Hvorfor i all verden ønsker ikke noen seg diamanter? Har det blitt tacky eller noe?

Anonymkode: da3e9...b16

Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er en stor diamantring fra Thune. Jeg har kombinert forlovelses- og giftering.
Hans er fra Bjørklund. Ble litt overrasket over prisen på hans: 8000 for en 4 mm hvitt gullring.

Hvor mye kostet din da? Med en pris som det på hans bør din ha kostet minst det tredobbelte. Helst det femtedobbelte, men tredobbelte minst.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har også en enkel ring i 4 mm hvitt gull.  Hans kostet ca 6000 kr. 

Skrevet

Finn.no faktisk, vi betalte bare tilpasning. Var et veldig enkelt bryllup med kjærlighet og de aller nærmeste venner og familie. 

Anonymkode: 4acb1...201

Skrevet

Enkel forlovelsesring med liten diamant fra lokal gullsmed. Gifteringer fra Thune, min med diamant, hans uten. Lette lenge for å finne en jeg likte diamantinnfatnignen på. Ville ikke at ringen skulle brytes av diamanten. 

Anonymkode: 88567...0e7

Skrevet
På 1.9.2018 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden ønsker ikke noen seg diamanter? Har det blitt tacky eller noe?

"Har blitt" 😁

Anonymkode: 051b6...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...