Gå til innhold

Leppefillers. Hvor lenge varer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så dyrt, så det burde jo være verdt pengene. Har så liten og sur munn så jeg vil fylle i litt.

I Trondheim er Akademiklinikken den billigste jeg har funnet så langt. Det står at prisen er fra 2600,-. På andre sider ser jeg 3500,-. 

Anonymkode: f121b...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt hvor lenge det varer. Det er ikke så dyrt når man tenker på hvilke komplikasjoner som kan oppstå, og at du da er i trygge hender hos noen som er dyktige er jo greit :) 

Anonymkode: 2c25c...200

Skrevet (endret)

Juvederm varer LENGE. Du kan forvente å måtte fylle på et par-tre ganger i begynnelsen for og bygge opp ønsket volum, men etter det varer det. Jeg superfornøyd! Anbefaler 1ml om gangen. 05, synes knapt. 

Fylte på nå i sommer og da var det to år siden sist. :) 

Endret av Perle
Skrevet

Her varierer det fra en drøy måned til 3 måneder. Det er veldig fint etter at hevelsen er gått ned og stivheten etter 7-10 dager.  Så går ukene litt. Så er det ikke like fint lenger og like liten munn som start.  Har tatt før og etterbilder og sammenlignet. Etter ca 6 uker siden injeksjon og "førbildet " så er det lite forskjell.  Tror kanskje det er satt feil siden det er så lite forskjell på før og etter. Andre jeg har sett synes det lenge, kanskje flere måneder.

Anonymkode: a1a63...1ed

Skrevet

Jeg har bare tatt litt øverst i leppekanten for å rette ut linjer.  Ønsker ikke duck-lips. Det er det jo ingen som kler.  Tatt 2 ganger.  Tok i fjor juli, er filler i kanten igjen enda. 

Anonymkode: 35192...5bd

Skrevet

Hos meg varer det i en måned ca. Jeg har fylt 1 ml to ganger, og selv om jeg er fornøyd med resultatet rett etterpå, så er det ikke verdt pengene når det forsvinner så fort. Så kommer ikke til å bruke tusener på dette lenger. Hos andre som ikke "spiser det opp" kan det vare lenge.

Anonymkode: 89140...48f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg varer det i en måned ca. Jeg har fylt 1 ml to ganger, og selv om jeg er fornøyd med resultatet rett etterpå, så er det ikke verdt pengene når det forsvinner så fort. Så kommer ikke til å bruke tusener på dette lenger. Hos andre som ikke "spiser det opp" kan det vare lenge.

Anonymkode: 89140...48f

Har hørt at det tar litt tid å bygge opp volum? At etter noen ganger så vil det sitte i lenger. 

Jeg har fylt 1 ml for andre gang nå. Håper det sitter i et halvt år hvertfall. 

Anonymkode: d473b...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...