AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Det er så uhåndterlig sånn som det er nå. Uansett hvor mye jeg klipper og kurer er det alltid fullt i floker rett etter børsting. Ser alltid så bustete og ufin ut på håret. Når jeg retter det ser det bare så rart ut. Henger liksom bare stivt og tykt rett ned. Har en blanding av bølger, fall, stritt og krøllete hår. Drømmer om tynt, mykt og flokefritt hår. Lette hårstrå som faller naturlig. Anonymkode: 7708c...6ba
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Jeg har også veldig grovt hår/grove hårstrå. Håret mitt er svært tjukt og bølgete/krøllete. Har også problemer med floker. Løsningen for meg er Kerastase CC cream. Denne mykgjør håret mitt, og det faller mye finere. Blir også mye mindre floker og dermed lettere å gre. Hos meg fremhever den bølgene/krøllene, men håret blir altså mye finere og mer håndterlig når jeg bruker Kerastase CC cream. Anonymkode: a0210...f5d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Søk opp kerasilk keratin behandling. Kanskje noe for deg? Anonymkode: 484f8...4ba 1
Eirasi Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Hvilke kurer bruker du? Jeg oppdaget for noen år siden at jeg brukte for mye protein. Både min vanlige sjampo og balsam inneholdt små mengder, i tillegg til den ukentlige kuren. Jeg kuttet de helt ut. Skiftet til produkter med kun fukt og håret ble kjempemykt. Begynte deretter å innføre protein igjen en gang i måneden ca, etterfulgt av en skikkelig fuktighetskur. Om du tar et hårstrå som har falt ut og strekker det, hva skjer? Ideelt sett skal det strekke seg en stund før det brekker i 2. Eventuelt ta seg sammen igjen. Om det deler seg/knekker med en gang er det for lite fukt.Om det strekker seg som en gummistrikk, og forblir strekt så er det for lite protein.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Slet med det samme, helt til jeg kom over hårkuren fra Coco and Eve. Hårkuren jeg fikk anbefalt av frisøren hadde ingen virkning, men Coco and Eve forandret omtrent livet mitt. Høres nesten ut som reklame dette her, men får ikke anbefalt den nok. Gikk fra bustete hår som floka seg etter ti minutter og stakk til alle kanter, var helt uregjerlig. Etter jeg har brukt Coco and Eve er det bare blankt og glatt og nydelig. Deilig lukt også!! Anonymkode: 5c830...8b7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Arganolje! Gjør mirakler for mitt tjukke, grove hår. Selv bruker jeg denne: https://www.stenders-cosmetics.com/hair-oil-for-natural-shine Anonymkode: 9ff31...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå