AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Del Skrevet 24. august 2018 Sønnen min skal begynne på turn for første gang. Han er 5 år. Er det noen som har erfaringer å dele ifht dette? Vi har fått et infoskriv hvor det står at foresatte ikke får være i hallen - om man ikke følger barnet rundt på de ulike stasjonene. Jeg syns dette virker litt rart. Hva om barnet setter pris på den lille «friheten» av å kunne gå rundt på egenhånd, men samtidig se oss foreldre og bli trygg av det? Anonymkode: 13006...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Del Skrevet 24. august 2018 De har nok sine grunner for å sette slike regler... foreldre dom blir stående i grupper og prate og virke forstyrrende, eller at barna konsentrerer seg bedre uten foreldre til stede. Har sett mye merkelig foreldreoppførsel de årene jeg har hatt aktive barn, så det kan nok være nødvendig med litt steiker regler. Har du et spesielt ønske eller behov for å være med kan du alltids ta en prat med trener og se om det løser seg. Lykke til med oppstart for femåringen! Anonymkode: 2801b...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #3 Del Skrevet 24. august 2018 * steiker regler skulle være "strikse regler" Anonymkode: 2801b...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå