ops2 Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Tips mottas med takk. For: Gutt, snart 15 år, har ingen striper eller farge i håret. Bruker ikke stylingprodukter. Tykt, tungt hår med litt fall, som han vil spare til skulderlengde. Håret føles fett rett etter vasking. Han har ikke flass. Han har brukt Giovanni Tea Tree shampoo, men jeg kjøper den fra Iherb og har en Iherb pause nå. Så noe annet?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Vask jåret max 2 ganger pr uke. Eneste som fjerner fett hår på sikt. Ellers tørker tørrshampo ut håret. Anonymkode: 95dea...c70
ops2 Skrevet 24. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vask jåret max 2 ganger pr uke. Eneste som fjerner fett hår på sikt. Ellers tørker tørrshampo ut håret. Anonymkode: 95dea...c70 Han vasker håret 1-2 ganger i uka. Har aldri brukt tørrshampo.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 8 minutter siden, ops2 skrev: Tips mottas med takk. For: Gutt, snart 15 år, har ingen striper eller farge i håret. Bruker ikke stylingprodukter. Tykt, tungt hår med litt fall, som han vil spare til skulderlengde. Håret føles fett rett etter vasking. Han har ikke flass. Han har brukt Giovanni Tea Tree shampoo, men jeg kjøper den fra Iherb og har en Iherb pause nå. Så noe annet? Drit i all sånn fancy greier. Gå å kjøp babyshampoo, den tar slik hormonfettete hår. Be han vaske 2 ganger når han dusjer. Helst hver dag, så annenhver. Gi tilbakemelding om hvordan det fungerer. Anonymkode: 6e97d...8d2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 2 minutter siden, ops2 skrev: Han vasker håret 1-2 ganger i uka. Har aldri brukt tørrshampo. Da prøver du tørrshampo. Har langt krøllete hår, dog ikke fett. Men bruker jeg tørrshampo en dag fordi jeg ikke rekker å få vasket og tørkey håret, så blir det tørt som fy. Anonymkode: 95dea...c70
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 Redken scalp relief oil detox shampo har vært gull for mitt hår som alltid har blitt fort fett! Vasker håret med den 2 ganger pr. dusj og balsam kunne i tuppene. Kan gå opptil 3 dager mellom hver hårvask etter at jeg startet med den Anonymkode: c5a9c...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå