AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Dette er så bisarr at jeg må skrive det anonymt. Men jeg er på vei ned i vekt. Det går sakte men sikker nedover og jeg har greid å gå ned 9 kg. Jeg trener 3 ganger i uken, har en fysisk aktiv jobb og har hund. Så jeg sitter ikke stille he he. Vektoppgang skyldes to tette graviditeter. Så her kommer saken jeg veier meg hver dag. Vet det ikke er bra men er ett slikt rituale jeg har på morgningen veier meg etter dobesøk før klær og mat. Skriver opp resultatet hver dag i app. Vel jeg hår altså KUN ned når jeg har sex. Det vil si dagen etter veier jeg mindre. Har vert tre uker uten sex da mannen var bortreist gikk ikke ned ett gram. Hadde sex når han kom hjem ned 1 kg. Hva skyldes dette??? Jeg skjønner det ikke. Den morsomme er jo at når jeg har trent går jeg alltid opp i vannvekt dagen etter. Men om jeg har sex etter trening går jeg alltid ned. Selv helt kjedelig misjonær det vil si jeg ikke «brenner» kalorier allikevel går jeg ned. Anonymkode: 647f9...620
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Tipper at du helt enkelt går ned i vannvekt. Hvis dere har sex på kvelden og du ikke drikker etterpå? Anonymkode: afd79...2ff
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Hehe, så det er derfor jeg ikke går ned i vekt. Anonymkode: d55d0...200
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Mannen din har fiklet med vekta for å få mer sex. 😉 Anonymkode: 9391f...3a2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen din har fiklet med vekta for å få mer sex. 😉 Anonymkode: 9391f...3a2 Det er helt umulig har sånn fancy digital greie. Vannvekt tror jeg heller ikke det er da vekt nedgangen er vedvarende. Det vil si det jeg går ned det har jeg gått ned. Anonymkode: 647f9...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå