Gå til innhold

Vondt ved penetrering.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde soppinfeksjon for en del uker til bake, er helt fin nå!
Gikk på Canesten, kjøpte den med både tablett og krem, å brukte den til jeg følte meg fin. 
Som sikkert mange har erfart er jo sex med soppinfeksjon uutholdelig, ikke gjennomførbart med andre ord. 
Så vi hadde en god pause på godt over 1 uke og ved samleie da følte jeg meg relativ fin, men mye mer øm enn vanlig. 
Det har nå gått 3 uker siden dette og smertene har enda ikke gitt seg, smertene jeg da referer til da er akkurat ved penetreringen.
Det er en slags følelse av at det er veldig tørt og "stramt" der, samt svir det en del til han har fått den helt inn. 
Men når han har fått den helt inn så gir smertene seg nærmest med en gang og det er mer godt enn ubehagelig.
Å når vi da bytter stilling under akten f.eks så kan han ta den ut og inn igjen uten at det gjør noe særlig vondt, kan oppleve litt smerter akkurat når penis hodet er inni.. Men den verste smerten er første gangen, og det er ikke helt i åpningen, men når han har siste stykke igjen før den er helt inne det gjør absolutt aller vondest. 

Hva kan dette skylde? Har hatt soppinfeksjon 3 ganger tidligere og har aldri opplevd det på denne måten før.
Kan nevnes at han har ganske stort utstyr og omkretsen er også godt over gjennomsnittet vil jeg si. 
Samtidig har han myyye drifter, så sex opp til 7-8  ganger om dagen er ikke uvanlig akkurat. 

Noen råd, tips anyone? 

Anonymkode: 6bf97...71e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vondt å høre at du har smerter ved samleie. Aller først må du få deg time hos gynekolog. Enten ved å få en henvisning fra fastlege eller gå privat hos balderklinikken eller Volvat for eksempel, men da koster det 1200 ca for en time, men de sjekker også litt mer som med ultralyd for å se på eggstokkene og de har god tid. Gjennom fastlegen koster det mye mindre. Hvis du er veldig ung oppsøk helsestasjon for ungdom. 

Fortell henne, gynekologen, hva du skrev her om at du mest sannsynlig hadde soppinfeksjon og har egenbehandlet det selv. Fortell alt. Vis henne dette om så.

Siden det gjorde vondt da dere begynte å ha sex igjen var du sannsynligvis ikke helt frisk igjen da dere startet igjen. Det er ikke sikkert det er soppinfeksjon. 

Er dere veldig unge? Sex 7-8 ganger om dagen når det gjør litt vondt, selv om det bare er litt vondt og dere er glad I hverandre kan gjøre at du spenner deg underbevisst i underlivet. Dette er ikke din skyld, dette er også han og jeg skjønner at dere ikke vil ha pause i det vaginale sexlivet, men det du trenger nå er en forståelsesfull kjæreste, en pause og en time hos gynekolog og så ta det derfra. Google vaginisme og vestibulitt også og les om det også. Lykke til!

Anonymkode: 8ce56...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...