Gå til innhold

Strømper vs strømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker damer bare strømper på soverommet og strømpebukser i det daglige?

Er det fordi de ikke har prøvd et funksjonelt strømpebelte?

Anonymkode: 21f1d...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer vel ikke.

De som bruker strømpebukser gjør det, og de som bruker strømper gjør det. Uavhengig av hvilket rom de er i.

Hvis du ser bort fra de liksomstrømpebeltene som H&M selger som "sexy" undertøy og ikke funksjonelt plagg.

Skrevet

Jeg tror ikke tilnærmingen din er riktig. Ja, det er nok mange av oss som i et svakt øyeblikk har plukket med det som i kjedebutikkene er "sexy undertøy", og som har brukt dette en gang eller to under sex. Men ellers så tror jeg at de fleste bruker strømpebukser, men at vekselbruk med andre strømper er sterkt økende. Selv bruker jeg sikkert halvt om halvt strømpebukser og stayups til jobb og sånn, og når jeg skal pynte meg ekstra blir det gjerne et pent strømpebelte av god kvalitet og strømper til. Strømpeutvalg og kvalitet på stayups er begynt å bli veldig bra, men det også ofte det mest praktisk med vanlige strømpebukser. 

Anonymkode: f248d...cd2

• 2 uker senere...
Skrevet

Fordeler med strømper: Rimeligere, forenkler toalettbesøk, mer behagelig og penest.

Fordeler med strømpebukser: Bruk til korte skjørt. Det var jo mini-moten som introduserte strømpebuksen.

Skrevet
På ‎02‎.‎09‎.‎2018 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Fordeler med strømper: Rimeligere, forenkler toalettbesøk, mer behagelig og penest.

Fordeler med strømpebukser: Bruk til korte skjørt. Det var jo mini-moten som introduserte strømpebuksen.

Presist og riktig oppsummert!

Anonymkode: f248d...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...