Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk. Har jobbet der i kort tid. På grunn av at vi tror noen har vært i butikken før åpningstid ble vi nødt til å be overhodet sjekke overvåkningskamera. Tilfeldigvis de dagene, da jeg hadde stengevakt tok jeg en handlepose fra jobb for å ha tingene mine i begge dager. Og siden jeg sleit med kassaoppgjør og hadde mye å gjøre gikk jeg ikke før 30-35 min etter stengetid. Sjefen gjorde det sikkelig ubehagelig og spurte om innholdet i posene og hva jeg gjorde her så lenge etter stengetid, som om jeg hadde stjelt noe eller gjort noe galt. Jeg kjente at jeg ble helt svett der jeg sto. Det hadde vært Ok at h*n hadde spurt, men ikke på den måten. Burde jeg ta det opp? Eller la det være? 

Anonymkode: bb2f1...fbe

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det som det er, at du tok en handlepose for å ha tingene dine i og at du faktisk jobbet 30-35 på grunn av kassaoppgjør. Hva mener han du skulle gjøre? Gå før kassaoppgjøret var slutt? Nei, dette hadde jeg ikke funnet meg i, og jeg hadde gitt et kraftig (men uten drittslengning) svar tilbake. Om han velger å gå videre med det, tar du det med fagforeningen. 

Anonymkode: 54b24...7d3

• Liker 1
Skrevet

Men han har vel video hvor han kan se at du ikke har tatt noe?

Anonymkode: 3a73d...c1a

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har vel video hvor han kan se at du ikke har tatt noe?

Anonymkode: 3a73d...c1a

Nei ikke video inne i butikken, kun i gangene

Anonymkode: bb2f1...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...