Gå til innhold

Etter hvor lenge er det normalt å møte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da man begynner å snakke med en person, etter sirka hvor langt tid etter å ha begynt å snakke er det perfekt å møte? 2 dag? Etter en uke? Eller hva?

Anonymkode: 19d49...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at dere har snakket med hverandre 3 ganger vil jeg si.

Anonymkode: ee6b0...4bc

Skrevet

Så fort som mulig, skriver 3-6 setninger og spør ut som regel. Det beste er å møtes fort ellers mister begge interessen og samtalen pleier å dø ut.

Anonymkode: 31fd6...49b

• Liker 2
Skrevet

En ukes tid. Ikke vent for lenge, det lønner seg ikke.

Anonymkode: e33ce...740

• Liker 1
Skrevet

Med oss tok det ca 2 uker, grunnet skole og jobb + at vi bodde et godt stykke fra hverandre og møttes noenlunde på halvveien. Glad vi ikke ventet lenger.

Anonymkode: 4dd69...5da

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da man begynner å snakke med en person, etter sirka hvor langt tid etter å ha begynt å snakke er det perfekt å møte? 2 dag? Etter en uke? Eller hva?

Anonymkode: 19d49...2ee

Det er ingen regel på det, for alle er så forskjellige. Har du lyst til å møte han? Ja, da skriver du det og spør om han har lyst og tid. Så enkelt er det :)

Anonymkode: 2d01b...a95

Skrevet

Så fort som mulig hvis han virker ålreit å skrive med. Orker ikke mye meldinger med noen det viser seg at jeg ikke er interessert i. 

Anonymkode: f4ed7...691

Skrevet

Jeg vil helst snakke med noen i minst et par uker før vi møtes. Hvis det er snakk om tinder eller noe.

Anonymkode: f2b8e...0d1

Skrevet

Jeg syntes et par uker, for egen del. Jeg blir litt satt ut av menn som spør om jeg vil møtes allerede etter to-tre meldinger. -Villig til å sette seg på flyet som går om et par timer, og spør om de kan overnatte på sofaen. Da trekker jeg i nødbremsa. For så å få sure meldinger tilbake med «lykke til med tastinga».... 

Hohoi-lell... 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...