AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Jeg har prøvd oppskriften til Caroline Berg Eriksen noen ganger, men jeg får den ikke alltid helt til. Det er jo både vann og olje i den, og det virker som om det blir for vått om jeg følger det som står, men så blir det gjerne litt for brent om jeg bruker for lite. Hvordan lager dere granola?😊 Anonymkode: 1b5eb...063
Roci Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Har du prøvd å justere temperaturen? Og så bør du jo røre litt i granolaen underveis, da unngår du at den blir brent.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 2 minutter siden, Roci skrev: Har du prøvd å justere temperaturen? Og så bør du jo røre litt i granolaen underveis, da unngår du at den blir brent. Jeg har hatt på 180 grader, det skulle vel ikke være for mye?😊 og jeg rører😊 har du prøvd oppskriften hennes? Anonymkode: 1b5eb...063
Roci Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt på 180 grader, det skulle vel ikke være for mye?😊 og jeg rører😊 har du prøvd oppskriften hennes? Anonymkode: 1b5eb...063 Ikke akkurat den, men en liknende. Hvis granolaen blir brent på 180 grader, så er det jo uansett en mulighet for at temperaturen er litt for høy, tenker jeg. Du må nesten bare prøve deg fram.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 2 timer siden, lillemy02 skrev: Har du oppskriften? Det er denne😊: http://www.carolinebergeriksen.no/2014/11/07/frokost-fredag-granola/ Anonymkode: 1b5eb...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå