Gå til innhold

I hvilke bydeler i Oslo ligger disse stedene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal legge inn jobbsøk på Finn. Jeg tar Gjøvikbanen innover. Den stopper på følgende stasjoner:

Grefsen

Kjelsås

Nydalen

Tøyen

Oslo S

I hvilke bydeler tenker dere da at jeg kan søke jobb? Må nesten ha i gangavstand fra stasjonen eller ekstremt hyppige avganger da jeg har så lang reisevei. Finner ikke jobber her jeg bor.. 

Anonymkode: 7fb39...2ac

Skrevet

De stedene du nevner ligger i nordre aker, gamle Oslo og sentrum. Men fra Tøyen og Oslo s kommer du jo på alle tbanelinjene. Det er også hyppige avganger med buss og trikk fra alle disse stoppene. 

Du burde laste ned ruter reise appen, og legge inn adressene der du vurderer å søke. 

Skrevet
På 24.8.2018 den 12.39, solmåneogstjerner skrev:

De stedene du nevner ligger i nordre aker, gamle Oslo og sentrum. Men fra Tøyen og Oslo s kommer du jo på alle tbanelinjene. Det er også hyppige avganger med buss og trikk fra alle disse stoppene. 

Du burde laste ned ruter reise appen, og legge inn adressene der du vurderer å søke. 

Takk for hjelpen! Jeg må bytte én gang før jeg går på toget til Oslo, så det er maksimalt av hva jeg kan orke av pendlertilværelse, selv om jeg bare ligger til et kvarter med en ny reise med buss/trikk osv.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Grefsen: Ingenting
Kjelsås: Ingenting
Nydalen: Masse IT-relatert salg og tjenestetilbud. Mange store selskaper og internasjonale konsern innen gangavstand. Hotelldrift, jobb på høyskole og små kafeer og spisesteder. 

Endret av Overrasket
Skrevet

Du har ikke google på din PC?

Skrevet

TS: har du tenkt på at du kan ta Gjøvikbanen motsatt retning? Det er en del arbeidsplasser innen mange bransjer i området Gjøvik - Raufoss. 

Anonymkode: 13fea...52b

Skrevet

Det er voldsomt slapt at du trenger hjelp til å finne ut av dette!? Er det egentlig noe annet du lurer på eller vil ha sagt? Viser du samme initiativ og tiltaksevne på jobbintervju?

Anonymkode: f897c...26e

Skrevet
På 29.8.2018 den 22.40, T-Rex skrev:

Du har ikke google på din PC?

Hvorfor er det så krise å spørre her når det kan ta noen som vet det 30 sekunder å svare, framfor at jeg bruker ti minutter? Er ikke lat, men er i ei syk tidsklemme for tida! Takk til dere som gadd å svare meg på en ok måte! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...