Gå til innhold

Hva er den beste innflyttningsgaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer er invitert til innflyttningsfest hos et vennepar i kveld, og vil overraske dem med en gave. Trenger ikke være veldig dyrt, men kan gjerne være litt kreativt. Noen som kan hjelpe med noen gode ideer?😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomst i blomsterpotte 

Noe å lage mat med/i 

Stearinlys, servietter, vin

En fin vase (som også kan byttes) 

Gode krydder, matolje, urter

Anonymkode: d5c4e...e2f

• Liker 2
Skrevet

Interiør-greier er veldig skummelt om man ikke vet hva paret liker. Foreslår vin, olje, krydder, fjøl og/eller spekepølse! 😃

Skrevet

Lag en liten delikatessekurv, el.l.

Anonymkode: f2bcb...e20

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke er sikker på stil og smak så foreslår jeg blomster (med nøytral vase eller potte tilfelle de ikke har pakket ut slikt ennå), gavekort i en bilde/ posterbutikk eller kjøkkenhåndklær.

Ser nå at det var i kveld, så glem det! Du har antakelig allerede kjøpt og gitt bort ;)

Skrevet

Jeg er halvt finsk og man gir brød og salt. Sånn at man aldri blir tom for det i huset- altså symbolsk gave. Så jeg gjør det.

Anonymkode: e6c48...0a4

• Liker 1
Skrevet

Vinopptrekker. Hadde jeg fått dette i innflyttningsgave så hadde jeg sluppet å bruke skrujern for å dytte ned korken.( kjøper vin 1 gang hvert skuddår, så glemmer jeg ikke har vinopptrekker)

Anonymkode: 8e5f6...03f

Skrevet

En dørmatte der det står: "Ikke stå der ute og frys. Gå hjem"

(true story. Jeg ga en sånn til en venninne som flyttet)

Anonymkode: da8fb...42c

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Cocosa skrev:

Interiør-greier er veldig skummelt om man ikke vet hva paret liker. Foreslår vin, olje, krydder, fjøl og/eller spekepølse! 😃

Enig! 

Anonymkode: 2af5a...552

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vinopptrekker. Hadde jeg fått dette i innflyttningsgave så hadde jeg sluppet å bruke skrujern for å dytte ned korken.( kjøper vin 1 gang hvert skuddår, så glemmer jeg ikke har vinopptrekker)

Anonymkode: 8e5f6...03f

Finnes mye god vin med skrukork også, da... 

Anonymkode: 2af5a...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...