Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 når noen blir tatt for promillekjøring, hva har de lov og kjøre etterpå? Selvsagt ikke biler,men er det noen unntak? truc? Gravemaskin? Eller er det forbud mot det som er motorisert?
Gjest lilletroll Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Er vel at det er motorisert det går på..
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Nei, er det det då? Meinar eg veit om folk som har mista billappen, men som fortsatt har fått køyre moped og traktor. :klø: Eller rotar eg heilt no? Øhhh...
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Har noen vært så dumme å kjøre med promille, burde de bli fratatt retten til å kjøre alle motoriserte kjøretøy.
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Har noen vært så dumme å kjøre med promille' date=' burde de bli fratatt retten til å kjøre alle motoriserte kjøretøy.[/quote'] Heilt enig.
Gjest skindeep Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 Vet ihvertfall at de kan kjøre moped...
Gjest Leola Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror ikke de har lov til å kjøre noenting...
Gjest lilletroll Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Vet jo at det for en tid tilbake var en som ble stoppet i sin motoriserte rullestol fordi han hadde drukket....han fikk ikke lov å køre videre han....og da er det litt rart om en får lov å kjøre moped, traktor gravemaskin osv.....
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Har noen vært så dumme å kjøre med promille' date=' burde de bli fratatt retten til å kjøre alle motoriserte kjøretøy.[/quote'] spørsmålet dreide seg ikke om hvor dumme folk er
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Vet ihvertfall at de kan kjøre moped... kan de det? De er da fortsatt på veien?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 Vet jo at det for en tid tilbake var en som ble stoppet i sin motoriserte rullestol fordi han hadde drukket....han fikk ikke lov å køre videre han....og da er det litt rart om en får lov å kjøre moped' date=' traktor gravemaskin osv.....[/quote'] Får de samme straffen som de som kører i bil? utenom at de som kjører bil får inndratt førerkortet, herkan man jo ikke inndra rullestolen?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror ikke de har lov til å kjøre noenting... Hva med truc? den er jo ike på veien,men på eks anlegg, arb.plass
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 Etter å ha lest en del på KG slår det meg at det ikke alltid er så nøye med å svare på spørsmålet. Syntes forøvrig kommentaren var på sin plass jeg.
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Han som ble tatt i rullestol fikk faktisk inndratt rullestolen, men fikk den tilbake etter litt om og men.
Dødspingvinen Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 En har faktisk fortsatt lov til å kjøre moped, eller mopedbil. Selv om de har tatt fra deg lappen. Det var i hvertfall lov for to år siden, når en jeg kjenner havnet i fengsel for fyllakjøring, mistet lappen, men fortsatt kunne kjøre rundt i mopedbilen sin uten problem. Syns ikke en skal få kjøre i noen ting som helst etterpå :-?
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #17 Skrevet 13. mars 2005 En har faktisk fortsatt lov til å kjøre moped, eller mopedbil. Selv om de har tatt fra deg lappen. Det var i hvertfall lov for to år siden, når en jeg kjenner havnet i fengsel for fyllakjøring, mistet lappen, men fortsatt kunne kjøre rundt i mopedbilen sin uten problem. Syns ikke en skal få kjøre i noen ting som helst etterpå :-? Har de ikke endret reglene for kjøring med mopedbil eller ble det med snakket?
Sniglå Skrevet 13. mars 2005 #18 Skrevet 13. mars 2005 Jeg kjenner nå en som mistet lappen pga promillekjøring, han kjørte moped til jobb hvor han kjørte truck...
Gjest Leola Skrevet 13. mars 2005 #19 Skrevet 13. mars 2005 Folk som blir tatt for promillekjøring på moped mister retten til å kjøre alle motoriserte kjøretøy. Derfor tviler jeg veldig sterkt på at man kan kjøre moped om man blir tatt for promillekjøring med bil ... Det virker jo i tilfelle helt idiotisk ...
Gjest skindeep Skrevet 14. mars 2005 #20 Skrevet 14. mars 2005 Jeg vet at man kan kjøre moped når man har blitt tatt for fyllekjøring av bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå