Gå til innhold

Har blitt sviktet i familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer jeg har blitt sviktet i familien. Det er ikke god familie jeg har måtte bo i. Ser nå hvorfor jeg har kommet i en sånn situasjon som jeg er idag. Hva kan man liksom gjøre? 

Anonymkode: 7c76f...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som om du er blitt voksen, så da er det jo bare å kutte ut familien.

Anonymkode: 35cc0...b16

• Liker 1
Skrevet

Snakke med profesjonelle og ha nære og gode venner som støtte. La vennene dine bli den nye familien din :) 

Vil du utdype deg mer på hva som har skjedd?

Anonymkode: 399ad...2da

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo ut som om du er blitt voksen, så da er det jo bare å kutte ut familien.

Jeg har gjort det, og dem kommer aldri til å gi  noen bekreftelse på min identitet. Jeg er noe rådvill og savner den tydelige som jeg er trygg på. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakke med profesjonelle og ha nære og gode venner som støtte. La vennene dine bli den nye familien din :) 

Vil du utdype deg mer på hva som har skjedd?

Anonymkode: 399ad...2da

Jeg har holdt stø kurs for å dreie kursen i den retning der jeg kan komme opplever erfare det nære i mennesker. Uten å lykkes helt enda. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det, og dem kommer aldri til å gi  noen bekreftelse på min identitet. Jeg er noe rådvill og savner den tydelige som jeg er trygg på. 

Da bør du kanskje snakke med noen profesjonelle om problemene du har med dette.

Selv kuttet jeg kontakten og fikk et mye bedre liv. Men så er jeg ikke avhengig av bekreftelse fra andre for å være trygg på meg selv og min egen identitet.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du kanskje snakke med noen profesjonelle om problemene du har med dette.

Selv kuttet jeg kontakten og fikk et mye bedre liv. Men så er jeg ikke avhengig av bekreftelse fra andre for å være trygg på meg selv og min egen identitet.

Snakker om familie. Og snakker ikke om at jeg trenger profesjonelle. Her handler det om inkludering med noen. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om familie. Og snakker ikke om at jeg trenger profesjonelle. Her handler det om inkludering med noen. 

Jeg snakker også om familie. Jeg kuttet kontakten og har det bra med det. Du har det tydeligvis ikke bra med å ha kuttet kontakten og bør prate med profesjonelle om dette. Det finnes ingen magisk løsning for å få et bra forhold til en familie som ikke bryr seg om deg.

• Liker 1
Skrevet

Akseptere det, se på det som dyrekjøpt erfaring og konsentrere deg om framtiden.

Anonymkode: ce297...add

Skrevet

Jeg vet hva jeg trenger, men vanskelig å finne det her jeg bor. Nærhet er en viktig ingrediens. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...