Amanja Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Jeg blir ofte sittende og se på tv-shop når jeg ikke har noe bedre å gjøre.. de skryter jo alle produktene opp i skyene, men er det noen av dere som har kjøpt noe derfra? Er det god kvalitet på varene?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Det lurer jeg på også. Lurer på den kremen de selger akkurat nå.
Grooo Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Har aldri kjøpt noe derfra. Aldri vurdert det heller. Og nesten aldri sett på TV-shop
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har kjøpt pilates dvd. Fremdeles ikke brukt den tre måneder etter at jeg kjøpte den...
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Fins TV-shop i Norge???? Minner meg bare om min tid som utvekslingsstudent. Hm. Når jeg tenker meg om, mener jeg å ha sett Knut Bjørnsen vifte med noen kasseroller på TV en gang. Men kjøpe? Niks. Jeg liker å vite hva jeg får, og derfor går jeg helst i butikken. Eneste unntaket er flyreiser og bøker, som jeg kan finne på å kjøpe på nett.
liv Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 jepp det er tv shop på tv3.. Mannen kjøpte et sånt strømtrenings sak. Men bare fordi han vist at det fungerte da.. Og så ble det sixpack også da...
Loolaa Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 jepp det er tv shop på tv3.. Mannen kjøpte et sånt strømtrenings sak. Men bare fordi han vist at det fungerte da.. Og så ble det sixpack også da... Jøss, virker det?! Jeg har kjøpt Pilates-kassettene, og er godt fornøyd med dem.
Gjest Pamella - ikke inlogget Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Jøss, virker det?! Jeg har kjøpt Pilates-kassettene, og er godt fornøyd med dem. Jeg har en strømting liggende som jeg ikke bruker. Funker de altså?? Var han slank fra før så det var bare å få frem musklene, eller mistet han cm rundt livey? Jeg har også Pilates dvd'ene og er veldig fornøyd med de! Til og med treningsmatten var god! Pam
diddi Skrevet 15. mars 2005 #9 Skrevet 15. mars 2005 :oops: Jeg har kjøpt disse strømgreiene. Bør kanskje finne dem frem igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #10 Skrevet 27. mars 2005 Jeg kjøpte Quick and Brite, vaskemiddel. Og er særdeles bra fornøy med produktet, holdt akkurat som vist. Kan annbefales. Har også kjøpt treningsappart for flere år siden. Også det var bra kjøp.
Mrs. K Skrevet 27. mars 2005 #11 Skrevet 27. mars 2005 Jeg har kjøpt Pilates-dvd. Jeg har ikke helt sansen for diverse hakkemaskiner og andre kjøkkenting. www.tvshop.com Hilsen Trille
liv Skrevet 27. mars 2005 #12 Skrevet 27. mars 2005 En må nok ha litt muskler fra før, ellers er det vanskelig å vite hvor en skal sette strømputene..
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 27. mars 2005 #13 Skrevet 27. mars 2005 Kjøpte det treningsapparatet som Chuck Norris reklamerer for. Er vel 4-5 år siden nå, og jeg er fortsatt like fornøyd.
Gjest Madeline Skrevet 27. mars 2005 #14 Skrevet 27. mars 2005 Jeg har ikke kjøpt noe og kommer ikke til å gjøre det heller. Ser fint og flott ut, men mye av det er bare bortkastede penger. Kjøper det jeg trenger i butikken.
Gjest madam butterfly Skrevet 28. mars 2005 #15 Skrevet 28. mars 2005 Kjøpte Winsor Pilates dvd der, fornøyd med de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå