AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Hei, Trenger deltidsjobb, og har hørt det ofte er behov for vikarlærere. Jeg har ingen pedagogisk utdanning, men har følgende: - 2 Bachelorgrader (Ingeniør, Økonomi og Administrasjon) - Snart ferdig med Mastergrad (Sivilingeniør), skal skrive Masteroppgaven i Vår. Hva kan jeg forvente i timelønn som vikarlærer? Enten gjennom vikarbyrå, eller direkte gjennom skolene / ringevikar. Har vel egentlig lyst å være vikarlærer innen realfag, helst på ungdomsskolenivå, evt. VGS - Da jeg har stålkontroll på pensum der. Anonymkode: 7d890...a90
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Du lønnes som ufaglært. Lønn kan variere med bla fag. Anonymkode: 62efd...d1a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Var ringevikar hos en barneskole, jeg fikk rundt 250 kr timen, og har ikke utdanning. Anonymkode: c15ac...f48
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 Dere som er ringevikar på skoler, hvordan søkte dere? Ringte dere skolen? Anonymkode: 9064e...d21
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som er ringevikar på skoler, hvordan søkte dere? Ringte dere skolen? Anonymkode: 9064e...d21 jeg var i praksis hos skolen, så de spurte oss om vi kunne tenke oss å være ringevikar siden de trengte det. men andre jeg kjenner har gått til skolene og rett og slett spurt om de trengte ringevikar. Anonymkode: c15ac...f48
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 Slenger meg på her. Snakket med en skole om å være vikar, og jeg var deretter innom for en prat hvor jeg ga beskjed om når jeg var ledig og sånn. Men man må vel ha politiattest og skrive under på kontrakt, eller? Et dårlig tegn at jeg ikke fikk kontrakt+krav om politiattest da jeg var innom, eller blir det ordnet første gang de evt har behov for meg som vikar? Anonymkode: 2bfb1...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå