AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Hei! Nå har jeg gått på progynova i snart en måned, tok igårkveld en graviditetstest sånn for sikkerhetsskyld siden jeg skal begynne med pergoveris neste uke, og det var en svaaaaak svak strek? Jeg skal i teorien ha mensen om 4 dager. tok en ny test med morgenurin idag, men den var blank negativ. hvordan tolke dette? Det skal sies at jeg tisste litt for mye på den første så den ble helt blank før den ble lyserød over hele og tok mellom 3-7 minutter før jeg kunne såvidt 2 streker. Jeg trodde jeg var nødt til å ha hcg i urinen for at den i det hele tatt skulle "utløse" den andre streken, eller tar jeg feil? Skal ta en ny test neste uke før jeg begynner på sprøytene. Anonymkode: 47f96...aa3
prettylittlemisfit Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Har hørt om skyggestreker, og det er også forskjell på testene. Best å ta en test før du begynner på sprøytene for sikkerhets skyld. Lykke til
Betta123 Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 1 time siden, prettylittlemisfit skrev: Har hørt om skyggestreker, og det er også forskjell på testene. Best å ta en test før du begynner på sprøytene for sikkerhets skyld. Lykke til Ja, er vel størst sjanse for at dette er det ja. Herregud så glad jeg ble et øyeblikk, aldri sett en positiv test før...
prettylittlemisfit Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 35 minutter siden, Betta123 skrev: Ja, er vel størst sjanse for at dette er det ja. Herregud så glad jeg ble et øyeblikk, aldri sett en positiv test før... Forstår hva du mener med det, vi ble så glade da vi fikk positiv. Endte i exu.. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå