Bokalven Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Jeg vet nesten ikke hvilket bein jeg skal stå på, for nå har jeg bestilt billett til å se Tori Amos i Oslo torsdag 16. juni! Info her: http://www.norwegianwood.no/ Klikk på programmet!
Dødspingvinen Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Åååååååh! Dit vil jeg og! Tusen takk for tipset :-)
Suzy Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Dit skal jeg og! Jeg var forrsten og så henne på Quart'n da hun var i Norge sist...
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2005 Dit skal jeg og! Jeg var forrsten og så henne på Quart'n da hun var i Norge sist... Det var i 1998... Jeg hadde desverre ikke penger og tid den gangen, siden jeg var og så henne på Roskildefestivalen samme år...
Suzy Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Det var i 1998... Jeg hadde desverre ikke penger og tid den gangen, siden jeg var og så henne på Roskildefestivalen samme år... Stemmer det! Tok noen flotte bilder av henne da.. Mamma bodde i Grimstad da så det var ganske praktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå