Gå til innhold

Tinder match

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en på Tinder. Jeg likte først og etter noen timer matchet. Tror gjerne han har abbonement å kan se hvem som matcher. Nå et det gått flere timer og ikke hørt noe og jeg har ikke skrevet heller. What to do? Synes det er vanskelig å vite om man skal ta kontakt eller la vær. Tips. Hva gjør dere? 

Anonymkode: d5a71...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh 🤣 er jo bare å ta kontakt 😛

Anonymkode: e7a98...1ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker å vente til han skriver først, om han ikke har tatt kontakt i løpet av en uke så blir han sletta. Synes gutter skal være litt gentlemen å ta det første steget. 

Anonymkode: 4ef7a...733

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å vente til han skriver først, om han ikke har tatt kontakt i løpet av en uke så blir han sletta. Synes gutter skal være litt gentlemen å ta det første steget. 

Anonymkode: 4ef7a...733

Hvorfor skal de det? Teit. De aller fleste vet at de aller fleste gutter på tinder sviper høyere på alt, fordi de sjeldent får matcher. Derfor får jenter så mange matcher. Er det mulig å ta tinder så seriøst 😭

Skrevet

Så de fleste menn liker alle damer. Så ikke noe spesielt med de de liker? 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de fleste menn liker alle damer. Så ikke noe spesielt med de de liker? 

Ja, riktig. De velger etterpå om de liker de de har fått match med. Gjelder nok ikke absolutt alle menn, men de fleste. 

Skrevet

Ja alle menn er sånn.. 🙄

Anonymkode: f1863...d9a

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Matchet med en på Tinder. Jeg likte først og etter noen timer matchet. Tror gjerne han har abbonement å kan se hvem som matcher. Nå et det gått flere timer og ikke hørt noe og jeg har ikke skrevet heller. What to do? Synes det er vanskelig å vite om man skal ta kontakt eller la vær. Tips. Hva gjør dere? 

Sikkert meg du matchet med :P så da vet du hva du bør gjøre håper jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...