AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Mistet for noen år siden en venninne brått og uventet. Jeg liker å tro at hun følger med på meg og føler av og til at hun gir meg bekreftelser på dette ved å skape varme. For eksempel at mobilen blir veldig varm uten grunn. Var på vinselskap hos en ny nabo for litt siden som uten å vite noe på forhånd kunne si til meg at denne varmen var min venninne. Flere som har opplevd lignende? Anonymkode: e86f1...b72
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Hvis telefonen din blir veldig varm er det noe feil med den. Du bør ta den på verksted, siden det kan føre til at batteriet eksploderer. Hvis du egentlig bare mener "ganske varm" så er det vanlig. Anonymkode: 24f90...ae3 2
Million Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Tviler på at en avdød venninne har noe som helst å gjøre med at en mobil blir varm "uten grunn". Hvis mobilen din blir ekstra varm uten grunn, burde du få den sjekket ,for da er det noe teknisk feil med den. Ingen spøkelser eller ånder med i bildet, der altså. Forbløffende hvor mye tull folk får seg til å tro, selv i våre opplyste, moderne tider...
Lutetium 71 Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 På 25.8.2018 den 14.06, Million skrev: Tviler på at en avdød venninne har noe som helst å gjøre med at en mobil blir varm "uten grunn". Hvis mobilen din blir ekstra varm uten grunn, burde du få den sjekket ,for da er det noe teknisk feil med den. Ingen spøkelser eller ånder med i bildet, der altså. Forbløffende hvor mye tull folk får seg til å tro, selv i våre opplyste, moderne tider... Internett, og alt det som følger med. Det blir lettere tilgang til kunnskap, men også lettere tilgang til reinspikka sprøyt. Det er mer av alt rett og slett. Folk må være kildekritiske akkurat som før, men mengden man må være kildekritisk til er nå enorm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå