Gå til innhold

Behov for å holde en match varm i påvente av date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har matchet med en fyr, men det tar av ulike grunner litt tid før vi klarer å møtes. Vi har ikke noe konkret dato, men har slått fast at begge vil møtes. Det må jeg jo bare stole på? 

Venninna mi mener at det kreves at vi snapper hver dag, helst flere ganger om dagen, om det virkelig er interesse. Jeg synes det høres intenst ut. Virker også som matchen min ikke har et slikt behov. 

Hva tenker dere, føler dere et behov for å ha konstant kontakt med en match før en date hvis det tar tid før dere møtes? Eller legger dere til grunn at man har sporadisk kontakt, har en underliggende avtale og kommer nærmere tilbake til detaljene når det faktisk er aktuelt å møtes? 

Anonymkode: def02...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har matchet med en fyr, men det tar av ulike grunner litt tid før vi klarer å møtes. Vi har ikke noe konkret dato, men har slått fast at begge vil møtes. Det må jeg jo bare stole på? 

Venninna mi mener at det kreves at vi snapper hver dag, helst flere ganger om dagen, om det virkelig er interesse. Jeg synes det høres intenst ut. Virker også som matchen min ikke har et slikt behov. 

Hva tenker dere, føler dere et behov for å ha konstant kontakt med en match før en date hvis det tar tid før dere møtes? Eller legger dere til grunn at man har sporadisk kontakt, har en underliggende avtale og kommer nærmere tilbake til detaljene når det faktisk er aktuelt å møtes? 

Jeg hadde latt det henge i luften om dere bare hadde sporadisk kontakt, men ikke lagt noe særlig i det, og absolutt ikke sittet å holdt noe annet på vent for det. Fortsett med dating/treff/skriv med andre, så ser du hva som kommer først :)

Anonymkode: dfe2d...000

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde latt det henge i luften om dere bare hadde sporadisk kontakt, men ikke lagt noe særlig i det, og absolutt ikke sittet å holdt noe annet på vent for det. Fortsett med dating/treff/skriv med andre, så ser du hva som kommer først :)

Anonymkode: dfe2d...000

...det var jo ikke svar på spørsmålet... 

Skrevet (endret)

Personlig synes jeg kontakt hver enste dag og sende masse snaps før man har møtt en person er litt for intenst for meg og jeg ville følt at jeg ble kvelt (jeg er kvinne forresten). Jeg pleier å avtale tid, dag og sted, og når dagen kommer så sender en av oss melding om vi skal fortsatt møtes. I februar så matchet med fyr som jeg hadde tenkt til å møte men uheldigvis så greide jeg å slette tinder matchene mine inkludert han. Det var kjempe kjipt men jeg fant en annen så jeg tenkte ikke så mye på det etterhvert men dagen før jeg dro på ferie matchet vi igjen og han sendte meg melding (han husket meg. Jeg husket han også). Vi snakket litt og han spurte om jeg ville møtes og jeg sa jo selvfølgelig ja men at jeg er på ferie og kommer hjem den datoen. Vi ble enige om at vi skulle snakkes når jeg kommer hjem igjen. Så nei, man trenger ikke å ha kontakt hele tiden så lenge man har en avtale eller en underliggende avtale. Bare send melding hør om avtalen fortsatt gjelder når det nærmer seg. Hvis vedkommende er interessert i deg så gjør det ikke noe om dere ikke skriver til hverandre hver eneste dag. Husk at kvinner kan også ta initativ. Forresten, ikke hør på venninnen din. Jeg har lært for lengst at når det kommer til menn så er det ikke alltid man skal høre på hva venninnene dine sier. 

Endret av Eplen
Skrevet

Det kan godt gå en stund mellom kontakt, dem som har sunne liv har jo andre ting å gjøre.

Anonymkode: 35d29...b5a

Skrevet

En kan bli gal av å både lese på nettet om "dating regler", høre på hva venninner sier og andre eksperter. Setter igang så mye tanker. Er der litt selv. Og hadde absolutt kjent sånn som du. Men ha is i magen.

Anonymkode: bf9b5...f26

Skrevet

Jeg mener man skal gjøre det som føles greit for en selv og slutte å høre på hva alle andre sier. Folk er forskjellige og har forskjellige behov. Dette må man finne ut av seg i mellom, ikke fra andre utenforstående. Det er ikke sikkert de kjenner deg eller denne fyren godt nok. Bare fordi venninna di er nødt til å ha kontakt konstant betyr ikke det at du behøver det samme (om du er sånn vet jeg jo ikke da, hehe)

Jeg hadde blitt sprø om en fyr hadde spammet meg med snaps, meldinger osv. Jeg har et liv og vil ikke føle meg kvalt av kontakt. Jeg er heller ikke en som sender i hytt og pine, uansett hvor grei han er eller hvor godt jeg liker ham. Pusterom er sunt og viktig.

Sender det jeg føler er naturlig av meldinger, om det er ingen, 1, 4 eller 10 i løpet av en dag kommer an på hva jeg vil sende og snakke om. Jeg prater mer med bestevenninnene mine. Avtal et møte og bare ha kontakt som ellers føles naturlig for dere.

Anonymkode: 64c85...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...