Gå til innhold

Hva gjør dere kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere er singel, og lengter oppriktig etter å ha sex, men har ikke noen som kan være interessert. Hva gjør dere for å få sex? 

Fortell deres historie.

Anonymkode: 7d43b...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg onanerer, og fantaserer mens jeg gjør det. Nå er jeg ikke singel, men særboer. Det blir det også lengting av.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, eller skrev:

Jeg onanerer, og fantaserer mens jeg gjør det. Nå er jeg ikke singel, men særboer. Det blir det også lengting av.

Hva betyr særboer? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva betyr særboer? 

Kjæresten og jeg bor ikke sammen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

tror dere kvinner har deres versjon hva som dere prioriterer. Bruker dere telefonen for å få kontakt, eller trenger dere direkte på en som har sider som dere vektlegger er viktig for at dere skal bli tilfredsstilt. 

Skrevet

Før gikk jeg på Tinder

Anonymkode: 636aa...d5a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

tror dere kvinner har deres versjon hva som dere prioriterer. Bruker dere telefonen for å få kontakt, eller trenger dere direkte på en som har sider som dere vektlegger er viktig for at dere skal bli tilfredsstilt. 

Det der skjønte jeg ikke.

Anonymkode: 841a8...111

• Liker 3
Skrevet
På 23.8.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Dere er singel, og lengter oppriktig etter å ha sex, men har ikke noen som kan være interessert. Hva gjør dere for å få sex? 

Fortell deres historie.

Jeg har aldri opplevd at ingen en interessert. Men har aldri opplevd å ha virkelig lyst på sex uten at jeg selv er interessert i noen.

Jeg pleier bare å si det. 

Anonymkode: 1587a...708

Gjest missmarthe
Skrevet

Jeg sitter hjemme og leser på Kvinneguiden kvart på 10 på en lørdags kveld😒 Ser ikke ut som det blir noe på meg med det første...

Vurderer seriøst å betale noen snart...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Les HI som du nettopp skrev. Er det ingen som er interesserte, så er det ingen å kontakte. Heller enn å fly ute på byen og risikere alskens ekkelt, klarer vi oss på egen hånd. ❤️

På sikt prøver vi å finne en fast partner å være sammen med.

Anonymkode: 47d21...308

Skrevet
Akkurat nå, missmarthe skrev:

Jeg sitter hjemme og leser på Kvinneguiden kvart på 10 på en lørdags kveld😒 Ser ikke ut som det blir noe på meg med det første...

interessant at du opplever det, og ikke får uttrykt det viktigste av følelser som bor i deg til en mann, en mann som er tilgjengelig og som ser deg og vil bli kjent med deg. 

Skrevet
On 8/23/2018 at 10:59 PM, AnonymBruker said:

Fortell deres historie.

Forresten: Det må da være et minimum av folkeskikk å starte med å fortelle om seg selv, før man ber andre om å betro seg.

Hvordan gjør du det da, TS?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, missmarthe skrev:

Bra jeg ikk drakk noe! 😄 Ellers hadde tastaturet/skjermen blitt vått. 

For å svare på tråden: jeg gjør ingenting. Jeg er for blyg, for sjenert, til å "gå ut" og søke kontakt. Selvtillitt omtrent på høyde med Marianegropen.

Anonymkode: ff134...9d4

• Liker 2
Gjest missmarthe
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

interessant at du opplever det, og ikke får uttrykt det viktigste av følelser som bor i deg til en mann, en mann som er tilgjengelig og som ser deg og vil bli kjent med deg. 

Skulle gjerne sett at ting var annerledes... Manglet ikke på interessen fra gutter før, så ganske nedtur sånn ting har blitt... Kjenner skikkelig på det for tiden. Er, ensom, kåt og frustrert... dårlig combo

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forresten: Det må da være et minimum av folkeskikk å starte med å fortelle om seg selv, før man ber andre om å betro seg.

Hvordan gjør du det da, TS?

Godt tenkt. Jeg jobber meg frem der jeg er for å bli kjent med kvinner. Det gjelder i min fritid, jobb etc. Det er unikt å bli kjent med kvinner. Konklusjonen er at det er kjemi man jobber seg frem til, der man vil uttrykke sexuelle nytelser med hverandre, og ikke minst planlegger destinasjon, utførelser, romantikk og tiltrekningskraften til hverandre. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Godt tenkt. Jeg jobber meg frem der jeg er for å bli kjent med kvinner. Det gjelder i min fritid, jobb etc. Det er unikt å bli kjent med kvinner. Konklusjonen er at det er kjemi man jobber seg frem til, der man vil uttrykke sexuelle nytelser med hverandre, og ikke minst planlegger destinasjon, utførelser, romantikk og tiltrekningskraften til hverandre. 

Ok, så du begynner ganske enkelt å prøve å sjekke damer der du befinner deg. Du vet at det ikke er like greit for kvinner å ta initiativ til kontakt med menn? Kvinner blir fort oppfattet som lettvinte da og ikke noe kjærestemateriale(og de aller fleste kvinner ønsker å være kjæreste med noen). I tillegg risikerer vi i verste fall å gå på noen stygge smeller. Derfor er det ganske vanskelig når vi savner nærhet og sex, og ikke har noen å ha det med.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det ikke er like greit for kvinner å ta initiativ til kontakt med menn? Kvinner blir fort oppfattet som lettvinte da og ikke noe kjærestemateriale(og de aller fleste kvinner ønsker å være kjæreste med noen).

Slik tenker bare folk av en viss klasse og folk som enten er tenåringer eller pensjonister.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Knjaginja skrev:

Slik tenker bare folk av en viss klasse og folk som enten er tenåringer eller pensjonister.

Ja, for noe tull. Ikke rart de ikke opplever at folk er interessert. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så du begynner ganske enkelt å prøve å sjekke damer der du befinner deg. Du vet at det ikke er like greit for kvinner å ta initiativ til kontakt med menn? Kvinner blir fort oppfattet som lettvinte da og ikke noe kjærestemateriale(og de aller fleste kvinner ønsker å være kjæreste med noen). I tillegg risikerer vi i verste fall å gå på noen stygge smeller. Derfor er det ganske vanskelig når vi savner nærhet og sex, og ikke har noen å ha det med.

Du spiller deg selv helt ut av markedet ved å være så sær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...