AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Slike man fester på batnehageklær. Hva er deres favoritt? Har forsøkt nordicprint sine med dårlig erfaring. Flere av navnelapper har gått helt eller delvis av i vask. Anonymkode: 377eb...8e5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Jeg har kun erfaring med Askeladden. Har brukt de siden.. april? Ingen har løsnet i oppvaskmaskin, en har løsnet i vaskemaskin. Men den var festet på en veldig liten vaskelapp i en jakke, så jeg føler den er unnskyldt. Hehe. Fester alltid på vaskelappen i tøy og de sitter som støpt etter vask på 40 og 60 grader. Men.. det er bare 4 mnds bruk, så det kan hende jeg blir skuffa etterhvert 😊 Anonymkode: 05b0e...f57
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Brukt askeladden i 4 år nå, er veldig fornøyd! Sitter på alt! Men husk å kjøpe med mønstret bakgrunn da de med hvit bakgrunn faller av i vask (gjelder kun på klær, holder godt på flasker, matbokser osv.) Anonymkode: fabb4...73c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 Har brukt klistrelappene med farge(trenger ikke være mønstret) fra Askeladden/navnelapper.no i flere år nå og er godt fornøyd med de. En og annen faller av, men det kommer an på hvor de er festet. Anonymkode: 599bd...c49
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 Askeladden. Har prøvd flere andre typer fordi de var billigere, men de ender opp med å bli dyrere likevel fordi jeg må sette på nye så ofte. Anonymkode: b70f1...2e2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 Jeg opplever at alle kan dette av etter en stund. Bruker askeladden, da de holder litt bedre. Strykelapper er bedre, men mer køddete i bruk. Anonymkode: 2b657...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå