Gå til innhold

Holdbare navnelapper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike man fester på batnehageklær. Hva er deres favoritt?

Har forsøkt nordicprint sine med dårlig erfaring. Flere av navnelapper har gått helt eller delvis av i vask.

Anonymkode: 377eb...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun erfaring med Askeladden. Har brukt de siden.. april? Ingen har løsnet i oppvaskmaskin, en har løsnet i vaskemaskin. Men den var festet på en veldig liten vaskelapp i en jakke, så jeg føler den er unnskyldt. Hehe. Fester alltid på vaskelappen i tøy og de sitter som støpt etter vask på 40 og 60 grader. Men.. det er bare 4 mnds bruk, så det kan hende jeg blir skuffa etterhvert 😊

Anonymkode: 05b0e...f57

Skrevet

Brukt askeladden i 4 år nå, er veldig fornøyd! Sitter på alt! Men husk å kjøpe med mønstret bakgrunn da de med hvit bakgrunn faller av i vask (gjelder kun på klær, holder godt på flasker, matbokser osv.) :)

Anonymkode: fabb4...73c

Skrevet

Har brukt klistrelappene med farge(trenger ikke være mønstret) fra Askeladden/navnelapper.no i flere år nå og er godt fornøyd med de. En og annen faller av, men det kommer an på hvor de er festet.

Anonymkode: 599bd...c49

Skrevet

Askeladden. Har prøvd flere andre typer fordi de var billigere, men de ender opp med å bli dyrere likevel fordi jeg må sette på nye så ofte.

Anonymkode: b70f1...2e2

Skrevet

Jeg opplever at alle kan dette av etter en stund. Bruker askeladden, da de holder  litt bedre. Strykelapper er bedre, men mer køddete i bruk.

Anonymkode: 2b657...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...