Gå til innhold

Er han død eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venn på facebook skreiv her om dagen at hun følte seg trist, tagget mannen og la til hjerter. Barna hennes kommenterte med "Kondolerer ❤️" Flere, inkludert meg kondolerte.

Idag la hun ut bilde av blomster, og kommentaren under det bildet fra mannen som liksom skulle være død 😲 Jeg skjønner jo at hun sikkert har tilgang til hans facebook konto, men er ikke det litt spesielt da, å sette inn en kommentar fra en død person :klo:

Anonymkode: d4a48...be8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være moren hans som er død. Spørr. 

Anonymkode: 6d954...7ca

• Liker 2
Skrevet

Uffdah. Men nå skriver du ingenting om hva som sto i kommentaren. Det har jo litt å si for at vi kan skjønne noe her. Hvis det er kona som kommenterte, så er det rimelig spesielt uansett.

Tenker nok som brukeren over. 

Gjest Autumnia
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være moren hans som er død. Spørr. 

Anonymkode: 6d954...7ca

Nei. TS skal ikke spørre nå. Hadde de vært gode venner hadde hun visst. Om det nå har seg at ta vet at set er mannen som har gått bort, så kan det være det er sånn kona hans sørger. Spesielt ja, godt mulig, men mennesker i sorg må få gjøre som de selv ønsker. 

Skrevet

"Venn" på Facebook... Altså ikke en virkelig venn. Jeg synes ikke du skal begynne å grave i dette. La vedkommende gå ut med det når hun selv ønsker det. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo f.eks være en av mannens foreldre som er død. Jeg hadde ikke tolket det som at en som ble tagget i et innlegg var den som var død. Ville aldri falt meg inn å tagge mannen min i innlegget hvor jeg fortalte om at han var død den gangen han døde.

Anonymkode: 6d60c...1ef

• Liker 1
Skrevet

Altså, din første tanke er ikke empati for at det tydelig er en sorg på gang men en nyskjerrighet på HVA den sorgen handler om??

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Carrot skrev:

Altså, din første tanke er ikke empati for at det tydelig er en sorg på gang men en nyskjerrighet på HVA den sorgen handler om??

Er ikke det ganske vanlig at en forsøker å få oversikt over situasjonvenn først? Forøvrig enig i kommentar over, at om en ikke kjenner personen så trenger en ikke vite 

Endret av RoH
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, RoH skrev:

Er ikke det ganske vanlig at en forsøker å få oversikt over situasjonvenn først? Forøvrig enig i kommentar over, at om en ikke kjenner personen så trenger en ikke vite 

om man er i nær familie jo, men ellers? Nope - da er det en uting å skulle vite alt mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...