AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Del Skrevet 23. august 2018 Har vært gjennom en veldig tung tid som har vart i 2 år. No slipper den taket og jeg har energi til å ta tak i megselv igjen. Jeg har mildt sakt forfalt. Håret er blitt tynt og extremt slitt pga rettetang og farging. Og så er det krøllet, så setter det opp i en sånn dott og det er ikke fint. Huden ser hel J..... ut. Har fått flere rynker og jeg ser 10 år eldre ut enn hva jeg gjorde for 2 (!!) år siden. Jeg trenger alle gode tips for å se freshere og yngre ut. (Er 36) Jeg har begynt å trene, tar vitaminer, passer på kostholdet og renser huden osv. Bruker selvbruningskrem på kroppen (bodylotion med selvbruning i) Men jeg ser fremdeles sliten ut. Jeg trenger noen trylletrix hvis det finnes, noen som vet om noen eller har noen gode råd? Trenger også tips til hvordan fixe håret. Har brukt redken extreme og all soft hårkur, men vil gjerne få tips hvis noen vet om noen bedre hårkurer etc. Alle tipsmottas med stort takk ❤️ Anonymkode: e7bf8...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Del Skrevet 23. august 2018 Håret ville jeg gått til frisør med og huden til hudklinikk. Om du synes Botox og fillers blir for voldsomt finnes det mange heftige behandlinger som kan forynge huden raskt. Men det koster litt da. Ellers er det bare å fortsette å trene 👍 Anonymkode: e6232...ccc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Del Skrevet 23. august 2018 Hvor mye sover du og hvor godt? Er du i naturlig aktivitet i tillegg til trening, og utendørs? Bruker du skrubbevott iblant for å fjerne døde hudceller? Anonymkode: aa24a...d2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Del Skrevet 23. august 2018 Til huden, kjemisk peeling eller skin booster, eller begge deler skiskin booster er noe man sprøyter i huden som man har i huden naturlig, det stoffet minsker med alderen, og da kan man sprøyte inn nytt. Da får du "volum",glød og fukt i ansiktet. Anonymkode: 5836f...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. august 2018 #5 Del Skrevet 23. august 2018 Disse ansiktsmaskene er veldig bra. Spesielt den orange selv om jeg ikke liker lukten så godt. Den inneholder enzymer og gir huden en frisk glød etter bruk. Alle gelemaskene kan du bruke over natta og den rosa kan brukes under øynene. De er små men drøye og hadde de lenge. Finner du en favoritt kan du kjøpe den i stor størrelse. https://www.kicks.no/peter-thomas-roth/meet-your-mask-6-pc-set 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. august 2018 #6 Del Skrevet 23. august 2018 Tror det er ganske viktig å ta tak i det psykiske også. Har du det bra med deg selv, vil du automatisk se bedre ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 23. august 2018 #7 Del Skrevet 23. august 2018 Husk å få nok søvn og drikk nok vann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Del Skrevet 23. august 2018 Nei, sminkekrem og rouge? Anonymkode: 57d87...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. august 2018 #9 Del Skrevet 23. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, sminkekrem og rouge? Anonymkode: 57d87...f27 Hva er sminkekrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #10 Del Skrevet 23. august 2018 * sagt Anonymkode: 80d8e...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #11 Del Skrevet 24. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye sover du og hvor godt? Er du i naturlig aktivitet i tillegg til trening, og utendørs? Bruker du skrubbevott iblant for å fjerne døde hudceller? Anonymkode: aa24a...d2e Godt poeng. Må legge meg tidligere. Er i aktivitet ja. Bruker skrivevansker i dusjen. Anonymkode: e7bf8...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #12 Del Skrevet 24. august 2018 14 timer siden, Peonjenta skrev: Disse ansiktsmaskene er veldig bra. Spesielt den orange selv om jeg ikke liker lukten så godt. Den inneholder enzymer og gir huden en frisk glød etter bruk. Alle gelemaskene kan du bruke over natta og den rosa kan brukes under øynene. De er små men drøye og hadde de lenge. Finner du en favoritt kan du kjøpe den i stor størrelse. https://www.kicks.no/peter-thomas-roth/meet-your-mask-6-pc-set Ja har den svarte i full størrelse selv. Er snart tom for den og har vært sånn noenlunde fornøyd. Så kanskje jeg skal prøve disse ja. Takk for tips 😊 Anonymkode: e7bf8...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #13 Del Skrevet 24. august 2018 14 timer siden, miaw skrev: Tror det er ganske viktig å ta tak i det psykiske også. Har du det bra med deg selv, vil du automatisk se bedre ut. Godt poeng 😊 Jobber med saken ☺️ Anonymkode: e7bf8...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #14 Del Skrevet 24. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt poeng. Må legge meg tidligere. Er i aktivitet ja. Bruker skrivevansker i dusjen. Anonymkode: e7bf8...3aa Skrivevansker i dusjen ja..😃 Det funker nok det også. Er det bare i dusjen du har skrivevansker? Anonymkode: 16cf2...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #15 Del Skrevet 24. august 2018 Nok søvn, drikk vann, spis variert og sunt, aktivitet hver dag, les bøker, ut av huset, vær sosial. Prøv å gjøre noe produktivt hver dag, det hjelper virkelig på selvtillit og selvfølelse. Til håret: Spis mye proteiner og ikke rør med farger eller varmeprodukter. Hår er omtrent bare proteiner og er det siste som får protein, så få i deg nok av dem. Anonymkode: 7ecd6...c2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #16 Del Skrevet 24. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrivevansker i dusjen ja..😃 Det funker nok det også. Er det bare i dusjen du har skrivevansker? Anonymkode: 16cf2...40b 🤣 Nei, stort sett bare i dusjen, men med noen unntak skulle stå skrubbehansker 😅 Anonymkode: e7bf8...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #17 Del Skrevet 24. august 2018 Mitt beste tips for glødende hud er å skrubbe huden med en skrubb som inneholder syrer. Min favoritt var MD Formulations, men den selges ikke i Norge lenger, så erstatningen min har blitt Elisabeth Arden Pro invigorating face & body scrub. Så bruke en dyprensende maske, og avslutte med Dermalogica age smart multivitamin power recovery mask. Den gir bra med glød, og fungerer best etter skrubb og dyprens. Dette er det jeg alltid gjør når huden føles litt gusten, og huden gløder etterpå. Jeg pleier også å tilføre ett par dråper av Clarins radiance plus Golden Glow booster drops til fuktighetskremen min. Den gir litt farge og glød som gjør at jeg føler meg skikkelig fresh. Anonymkode: c8642...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #18 Del Skrevet 24. august 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt beste tips for glødende hud er å skrubbe huden med en skrubb som inneholder syrer. Min favoritt var MD Formulations, men den selges ikke i Norge lenger, så erstatningen min har blitt Elisabeth Arden Pro invigorating face & body scrub. Så bruke en dyprensende maske, og avslutte med Dermalogica age smart multivitamin power recovery mask. Den gir bra med glød, og fungerer best etter skrubb og dyprens. Dette er det jeg alltid gjør når huden føles litt gusten, og huden gløder etterpå. Jeg pleier også å tilføre ett par dråper av Clarins radiance plus Golden Glow booster drops til fuktighetskremen min. Den gir litt farge og glød som gjør at jeg føler meg skikkelig fresh. Anonymkode: c8642...791 Helt enig! Savner MD formulations sin scrub 😫 Den var helt magisk. Er den fra Elisabeth Arden ca like god? De dråpene fra clairins bruker jeg også, er tom for den som er beregnet på kroppen da, så må få fingen ut å få kjøpt meg ny. Skal teste ut den masken fra Dermalogica, takk for tips 😊 Anonymkode: e7bf8...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaE Skrevet 24. august 2018 #19 Del Skrevet 24. august 2018 Spist plantebasert mat. Gjør underverker - om du virkelig vil gløde. Og trening. Ellers gode rutiner til hudpleie morgen og kveld samt søvn og hvile/meditasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #20 Del Skrevet 24. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Savner MD formulations sin scrub 😫 Den var helt magisk. Er den fra Elisabeth Arden ca like god? De dråpene fra clairins bruker jeg også, er tom for den som er beregnet på kroppen da, så må få fingen ut å få kjøpt meg ny. Skal teste ut den masken fra Dermalogica, takk for tips 😊 Anonymkode: e7bf8...3aa Den fra EA pro er det nærmeste jeg har kommet MD. Vil si den er en god erstatter Anonymkode: c8642...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå