AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 her som har problemhud? Hvordan er kostholdet deres? Personlig har jeg aldri brukt hudprodukter og alltid spist ok til bra. Aldri hatt hudproblemer, selv om det er mye av det i slekten min. Skal sies at mannfolka i familien min har ok hud selv om de ikke bruker hudprodukter... Anonymkode: 8f823...2fe
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Nei, går uker mellom hver gang jeg smører på en dagkrem. Vasker meg stort sett med vann, litt mer i dusjen. Får sjelden ei kvise, har færre rynker en andre på min alder (er 44). Så ikke vet jeg 🤷🏻♀️Dette funker for meg hvertfall. Har et helt vanlig kosthold, men litt snop hver dag. Anonymkode: e9e96...747
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Jeg bruker ingenting i utgangspunktet, bortsett fra noen ganger om vinteren fordi huden blir sjellete når det blir for mye elektrisk fyring. Men det er det eneste jeg bruker. Normalt kosthold: tror huden min er ca som andres. Anonymkode: 8893c...816
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Jeg har vel et normalt kosthold men som i perioder er dårlig, men selv da merker jeg ingen endring på huden. Jeg bruker ingen produkter. Anonymkode: e3ba6...86a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker ingenting i utgangspunktet, bortsett fra noen ganger om vinteren fordi huden blir sjellete når det blir for mye elektrisk fyring. Men det er det eneste jeg bruker. Normalt kosthold: tror huden min er ca som andres. Anonymkode: 8893c...816 Jeg har noen dager på vinteren leppene mine blir tørre, men etter 4-6 dager er de tilbake til normalt. Så virker som om huden min klarer tilpasse seg om jeg gir den tid Anonymkode: 8f823...2fe
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Får faktisk mer kviser når jeg bruker produkter, har prøvd mange.. huden min er finest når jeg kun bruker simple wipes og en scrub innimellom. Når jeg renser og bruker dag/nattkrem hver dag får jeg mye kviser. Er 31 år.. Anonymkode: 9b54f...c59
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Bruker kun fuktighetskrem, som er uten parabener, fargestoffer og parfyme. Og den er svanemerket. Bruker ikke noe sminke. Tror mange bruker for mange produkter til huden. Jeg har tidligere (da jeg brukte sminke) slitt med atopisk eksem. Det gjør jeg ikke nå lenger. Huden min er fin, ingen kviser eller andre urenheter. Veldig fornøyd. Er dog bare 20 år, så kan ikke si så mye om rynker ennå. Anonymkode: e9273...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå