solisol Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Hei alle sammen :-) dette er første gang jeg er inne på dette forumet,men det ser ut som et riktig koselig forum. jeg (eller rettere sagt vi) er i full gang med å planlegge vårt bryllup, selv om det ikke er før i mai 2006. Vi har bestilt kirke og lokale, og akkurat nå holder vi på å leter etter en toastmaster. jeg ønsker å benytte meg av en toastmaster fordi jeg tror jeg kan slappe mer av hvis jeg vet at en proffesjonell sørger for at alt går etter "planen". problemet er at jeg ikke finner noen (de jeg kjenner har brukt samme toastmaster så det er ikke aktuelt å bruke samme mann en gang til) kanskje dere vet om noen? jeg er svært takknemlig for den hjelpen dere kan gi meg :-)
Gjest Principessa Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Hei! og gratulerer med bryllup! Du sier du leter etter en toastmaster som er profesjonell - altså en du leier da eller? som en komiker eller morromann?? Vi skal nemlig ha en venn av brudgommen som toastmaster, og jeg har følelsen av at det er det de fleste her inne har. Altså en som kjenner dere begge...og som dere kjenner. Men det er jo klart at det går ann å leie inn en også. Men vet at det fort kan koste opp mot 20.000,-
linky Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 vi har leid inn en toastmaster som vi ikke kjenner i det hele tatt, og han skal og være musiker, og vi betaler bare 9000 for alt det. så det trenger ikke komme opp i 20.000
rutti Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 vi bruker en kompis som vi håper er bra:) Han koster ikke noe. Penger spart!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Vi skal ha en kamerat av min kjære. Er du helt sikker på at det ikke er noen i vennegjengen eller familien (onkler, fettere osv) som passer? Det er jo ganske sjelden jenter slipper til på en sånn oppgave, kanskje du har en venninne som kan passe? Ellers har jeg ikke peil på hvor man får tak i en man kan leie eller hva det koster.
Snutus Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 Vi skal bruke en av mine beste venninner. Hun er veldig flink til å prate for seg og kommer garantert til å klare oppgaven med glans.
solisol Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2005 Har du lyst å dele navn og telefonnr o.l brudzilla?? Eller skal du bruke toastmasteren i samme tidsrom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå