AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 hei! Går tredje året sosial arbeid og har begynt å tenke på bachelor. Jeg er interessert i temaet barn som er utsatt for vold i nære relasjoner, og har lyst til å skrive om det. Men jeg kommer ikke lengre enn det, er det noen av dere som har en idè om hva jeg kan koble sammen med det? evt andre temaer jeg kan skrive om? hjertelig takk for svar ☺️ Anonymkode: 76301...0db
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: hei! Går tredje året sosial arbeid og har begynt å tenke på bachelor. Jeg er interessert i temaet barn som er utsatt for vold i nære relasjoner, og har lyst til å skrive om det. Men jeg kommer ikke lengre enn det, er det noen av dere som har en idè om hva jeg kan koble sammen med det? evt andre temaer jeg kan skrive om? hjertelig takk for svar ☺️ Anonymkode: 76301...0db Har dere utplassering tredje året? Høyskolen her har alltid en student på min arbeidsplass fra september til desember, de skriver oppgave basert på det de gjør her, og mange tar det videre til oppgaver siste halvår. Anonymkode: 29653...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå