Gå til innhold

Skal inn til scratching om noen uker, gruer meg veldig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg skal inn til scratching om noen uker, og jeg gruer meg noe helt sinnsykt. Så dere som har gjort det, hvor vondt er det ?

Anonymkode: c4b87...691

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Jeg skal inn til scratching om noen uker, og jeg gruer meg noe helt sinnsykt. Så dere som har gjort det, hvor vondt er det ?

Hei

Hva er det? Måtte google scrating og pregnancy, men det kom bare artikler om hudkløe 👀

Anonymkode: 6dc4d...a70

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Hva er det? Måtte google scrating og pregnancy, men det kom bare artikler om hudkløe 👀

Anonymkode: 6dc4d...a70

http://kvinnedoktor.no/wordpress/?page_id=332

ts

Skrevet

Jeg syns det var litt vondt, men et tips er å ta paracet på forhånd, det glemte jeg. Jeg ble gravid etter scratching.

Anonymkode: 9d125...64d

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var litt vondt, men et tips er å ta paracet på forhånd, det glemte jeg. Jeg ble gravid etter scratching.

Okei, gruer meg så sinnsykt mye. Så godt å høre at du ble gravid, noen andre her inne sa hund hadde prøvd dt to ganger uten å bli gravid. Så håpet mitt forsvant helt, men det stiger igjen når jeg hører folk blir gravide etter scratching :) Ts 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, gruer meg så sinnsykt mye. Så godt å høre at du ble gravid, noen andre her inne sa hund hadde prøvd dt to ganger uten å bli gravid. Så håpet mitt forsvant helt, men det stiger igjen når jeg hører folk blir gravide etter scratching :) Ts 

Hvis du sikter til meg her, så sa jeg jo også at jeg visste om andre som har prøvd det da, og blitt gravid. Så det er ingen grunn til å miste håpet, og sikkert verdt å prøve! Jeg har adenomyose og kan være derfor det ikke funket for meg. Har ihvertfall hørt at det har funket for flere! Og det er litt vondt, men veldig fort overstått. Mindre vondt om du tar smertestillende på forhånd (jeg har hatt en med og en uten smertestillende). Lykke til, det går jo fint! 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! Selv om det er helt umulig å vite, har jeg tro på at det bidro til at det gikk for oss. Da jeg leste om det på forhånd, så jeg også at det var en av få tilleggsbehandlinger ved ivf (eller uten ivf, hvis man ikke trenger det) som faktisk beviselig kan virke i følge forskningsresultater.

Skrevet
På 26.8.2018 den 0.29, Waldfee skrev:

Hvis du sikter til meg her, så sa jeg jo også at jeg visste om andre som har prøvd det da, og blitt gravid. Så det er ingen grunn til å miste håpet, og sikkert verdt å prøve! Jeg har adenomyose og kan være derfor det ikke funket for meg. Har ihvertfall hørt at det har funket for flere! Og det er litt vondt, men veldig fort overstått. Mindre vondt om du tar smertestillende på forhånd (jeg har hatt en med og en uten smertestillende). Lykke til, det går jo fint! 

Funket ikke på meg heller. Mest sannsynlig for at jeg har adenomyose. Må imidlertid advare TS om at det gjorde vondt i livmor flere dager etterpå. Jeg fikk ikke bedøvelse eller smertestillende under prosedyren, holdt på å dø av smerte. Så spis godt med smertestillende før du skal inn. Vet om andre jenter som har fått bedøvelse, men gynekologen som gjorde prosedyren på meg var imot sånt,veldig kverulant type. Drar aldri til han mer, har byttet gynekolog i dag.

Anonymkode: d3174...6dc

Skrevet

Funka ikke, men var ikke vondt i det hele tatt. Fikk noe Paracet og Ibux i forkant, og det var ett og slett helt smertefritt. 

Anonymkode: 31248...f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...